Z internetów

0
0
Google potwierdza, że favicons muszą znajdować się w głównym katalogu strony internetowej, aby były przez niego używane. Dodatkowe favicons w podkatalogach mogą jednak zostać obsłużone w przyszłości. W związku z tym wiele stron internetowych nadal nie wyświetla favicons w wynikach wyszukiwania Google. Istnieje kilka zasad, których należy przestrzegać, takich jak odpowiednie wymiary, aby favicons były poprawnie wyświetlane. Google aktualnie rozpatruje pytanie, czy zasady dotyczące favicons są zbyt skomplikowane. Aby uzyskać wsparcie SEO, można skontaktować się z odpowiednimi ekspertami.
Komentarze (0) do "Google potwierdza, że favicons muszą znajdować się w głównym katalogu strony internetowej, aby były przez niego używane"

Zainteresuje Cię też:

Jak rośnie zainteresowanie NBA Finals w 2025 roku?

Opublikowano 06-06-2025 09:58:20
W ostatnich tygodniach zauważono znaczący wzrost zainteresowania tematyką NBA Finals oraz ogólnymi trendami w koszykówce. Analizy pokazują, że fani aktywniej poszukują informacji o rozgrywkach, co moż [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak struktura danych wpływa na SEO w erze AI?

Opublikowano 04-06-2025 09:34:16
W obliczu rosnącej roli sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu, specjaliści od marketingu starają się dostosowywać swoje strategie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby algorytmów. Powstanie Generative Se [...]
Czytaj całość 0 0 0