Z internetów

0
0
Google potwierdza, że favicons muszą znajdować się w głównym katalogu strony internetowej, aby były przez niego używane. Dodatkowe favicons w podkatalogach mogą jednak zostać obsłużone w przyszłości. W związku z tym wiele stron internetowych nadal nie wyświetla favicons w wynikach wyszukiwania Google. Istnieje kilka zasad, których należy przestrzegać, takich jak odpowiednie wymiary, aby favicons były poprawnie wyświetlane. Google aktualnie rozpatruje pytanie, czy zasady dotyczące favicons są zbyt skomplikowane. Aby uzyskać wsparcie SEO, można skontaktować się z odpowiednimi ekspertami.
Komentarze (0) do "Google potwierdza, że favicons muszą znajdować się w głównym katalogu strony internetowej, aby były przez niego używane"

Zainteresuje Cię też:

11 atrybutów HTML dla SEO - dlaczego są ważne

Opublikowano 07-09-2024 08:31:58
HTML to język znaczników, który stanowi podstawę większości stron internetowych. Jest to argumetn co do jednego z najważniejszych elementów technicznego SEO. Korzystając z elementów HTML, specjaliści [...]
Czytaj całość 0 0 0

Rynek marketingu afiliacyjnego wciąż rośnie

Opublikowano 07-09-2024 08:31:10
Według bloga "Search Engine Journal Blog", rynek marketingu afiliacyjnego rośnie w ostatnich latach w zawrotnym tempie, co sprawia, że dla marek jest teraz bardziej istotne niż kiedykolwiek uruchamian [...]
Czytaj całość 0 0 0