Z internetów

0
0

Google potwierdza, że najlepiej ignorować SpamScore. Według Johna Muellera z Google'a, wynik SpamScore obcej strony nie ma wpływu na rankingowanie stron internetowych. Spam score, określający natężenie spamu, jest opinią narzędzia zewnętrznego, które ocenia dane takie jak linki przychodzące i czynniki na stronie na podstawie czynników i sygnałów związanych ze spamem, ale nie związanych z Google. Według Muelera narzędzia te używają nieznanych czynników do przypisywania wyników spamu, co oznacza, że trzeba do nich podchodzić ze sporym dystansem.

W związku z tym, pytanie czy martwić się o wynik spamu trzeciej strony jest zbędne, ponieważ Google ich nie używa. Zamiast tego, Mueller zaleca skupienie się na uczynieniu małej części strony naprawdę wspaniałą. Szczegóły na ten temat można znaleźć w treści tekstu.

Komentarze (0) do "Google potwierdza, SpamScore to ściema"

Zainteresuje Cię też:

Eksperci SEO na przyszłość: kogo warto śledzić w 2026 roku?

Opublikowano 21-10-2025 11:32:00
Na blogu Szymona Słowika przedstawiono listę 26 ekspertów SEO, których obserwacja może znacząco wpłynąć na rozwój umiejętności w tej dziedzinie. Autor podkreśla, że ci specjaliści nie tylko osiągają w [...]
Czytaj całość 0 0 0

Edytowanie obrazów w Nano Banana - nowy sposób na kreatywność

Opublikowano 21-10-2025 11:29:25
W najnowszym wpisie na blogu omówiono, jak korzystać z narzędzia Nano Banana do edytowania obrazów bezpośrednio w wyszukiwarce. Autor przedstawia proste kroki, które pozwalają użytkownikom na szybkie [...]
Czytaj całość 0 0 0