Z internetów

0
0

Google potwierdza, że najlepiej ignorować SpamScore. Według Johna Muellera z Google'a, wynik SpamScore obcej strony nie ma wpływu na rankingowanie stron internetowych. Spam score, określający natężenie spamu, jest opinią narzędzia zewnętrznego, które ocenia dane takie jak linki przychodzące i czynniki na stronie na podstawie czynników i sygnałów związanych ze spamem, ale nie związanych z Google. Według Muelera narzędzia te używają nieznanych czynników do przypisywania wyników spamu, co oznacza, że trzeba do nich podchodzić ze sporym dystansem.

W związku z tym, pytanie czy martwić się o wynik spamu trzeciej strony jest zbędne, ponieważ Google ich nie używa. Zamiast tego, Mueller zaleca skupienie się na uczynieniu małej części strony naprawdę wspaniałą. Szczegóły na ten temat można znaleźć w treści tekstu.

Komentarze (0) do "Google potwierdza, SpamScore to ściema"

Zainteresuje Cię też:

Jak rośnie zainteresowanie NBA Finals w 2025 roku?

Opublikowano 06-06-2025 09:58:20
W ostatnich tygodniach zauważono znaczący wzrost zainteresowania tematyką NBA Finals oraz ogólnymi trendami w koszykówce. Analizy pokazują, że fani aktywniej poszukują informacji o rozgrywkach, co moż [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak struktura danych wpływa na SEO w erze AI?

Opublikowano 04-06-2025 09:34:16
W obliczu rosnącej roli sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu, specjaliści od marketingu starają się dostosowywać swoje strategie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby algorytmów. Powstanie Generative Se [...]
Czytaj całość 0 0 0