Z internetów

0
0

Google potwierdza, że najlepiej ignorować SpamScore. Według Johna Muellera z Google'a, wynik SpamScore obcej strony nie ma wpływu na rankingowanie stron internetowych. Spam score, określający natężenie spamu, jest opinią narzędzia zewnętrznego, które ocenia dane takie jak linki przychodzące i czynniki na stronie na podstawie czynników i sygnałów związanych ze spamem, ale nie związanych z Google. Według Muelera narzędzia te używają nieznanych czynników do przypisywania wyników spamu, co oznacza, że trzeba do nich podchodzić ze sporym dystansem.

W związku z tym, pytanie czy martwić się o wynik spamu trzeciej strony jest zbędne, ponieważ Google ich nie używa. Zamiast tego, Mueller zaleca skupienie się na uczynieniu małej części strony naprawdę wspaniałą. Szczegóły na ten temat można znaleźć w treści tekstu.

Komentarze (0) do "Google potwierdza, SpamScore to ściema"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0