Z internetów

0
0

Google planuje automatyczne wstrzymywanie słów kluczowych o niskiej aktywności w kampaniach reklamowych. Firma wysyła e-maile do reklamodawców, informując ich o tej zmianie. Według wiadomości, pozytywne słowa kluczowe w kampaniach reklamowych na stronach wyszukiwania będą uważane za o niskiej aktywności, jeśli przez ponad rok nie wygenerują żadnych odsłon. Zmiana ta ma pomóc reklamodawcom skupić się na cennych słowach kluczowych, zamiast zapychać swoje konta niewydajnymi słowami kluczowymi.

Zastosowanie tego automatycznego wstrzymywania słów kluczowych o niskiej aktywności ma na celu uporządkowanie kont reklamodawców i zachęcenie do skoncentrowania się na słowach kluczowych o wysokiej wydajności. Reklamodawcy mają możliwość wyłączenia automatycznego wstrzymywania słów kluczowych, ale Google zaleca tylko wznawianie tych słów kluczowych, które mają szansę na generowanie odsłon w nadchodzących tygodniach.

Komentarze (0) do "Google planuje automatyczne wstrzymywanie słów kluczowych o niskiej aktywności w kampaniach reklamowych"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0