Z internetów

0
0

Google ogłosił rozszerzenie funkcji Travel Feeds w reklamach wyszukiwania, co pozwoli hotelarzom na uzyskanie lepszych wyników dzięki bardziej szczegółowym informacjom w swoich ogłoszeniach. Nowe możliwości obejmują dodanie danych na temat hoteli, aktualnych cen, dostępnych terminów, ocen klientów oraz zdjęć obiektów, co ma przyciągnąć większą uwagę użytkowników.

Z informacji przedstawionych przez Google wynika, że reklamodawcy, którzy korzystają z pełnego zestawu dostępnych formatów, mogą zauważyć znaczny wzrost wskaźników klikalności. Czy to oznacza przełom w sposobie promowania obiektów noclegowych? Zachęcamy do zapoznania się z pełnym tekstem, aby poznać szczegóły tej innowacji.

Komentarze (0) do "Google ogłosił rozszerzenie funkcji Travel Feeds"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0