Z internetów

0
0

Google ogłosił rozszerzenie funkcji Travel Feeds w reklamach wyszukiwania, co pozwoli hotelarzom na uzyskanie lepszych wyników dzięki bardziej szczegółowym informacjom w swoich ogłoszeniach. Nowe możliwości obejmują dodanie danych na temat hoteli, aktualnych cen, dostępnych terminów, ocen klientów oraz zdjęć obiektów, co ma przyciągnąć większą uwagę użytkowników.

Z informacji przedstawionych przez Google wynika, że reklamodawcy, którzy korzystają z pełnego zestawu dostępnych formatów, mogą zauważyć znaczny wzrost wskaźników klikalności. Czy to oznacza przełom w sposobie promowania obiektów noclegowych? Zachęcamy do zapoznania się z pełnym tekstem, aby poznać szczegóły tej innowacji.

Komentarze (0) do "Google ogłosił rozszerzenie funkcji Travel Feeds"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0