Z internetów

0
0
Google ogłosił dziś na Google Marketing Live 2024 nowe funkcje zakupowe, które mają pomóc sprzedawcom lepiej prezentować swoje marki i tworzyć treści wizualne przy użyciu technologii sztucznej inteligencji.

Według wewnętrznych danych Google, ponad 40% wyszukiwań zakupowych na Google wymienia konkretne marki lub sprzedawców, co wskazuje, że kupujący bardzo polegają na reputacji marki i jej wizualnym przedstawieniu.

Dlaczego powinno nas to obchodzić? Wraz z wzrostem wykorzystania technologii AI staje się coraz ważniejsze różnicowanie marek. Reklamodawcy będą zadowoleni z narzędzi, które pozwolą im wyróżnić się spośród konkurencji poprzez ich marki.

Na początku będą dostępne nowe "profile marki", które będą wyświetlane na wynikach wyszukiwania Google i będą zawierać informacje na temat sprzedawcy, zdjęcia marki, filmy, opinie klientów, promocje i politykę wysyłki.

Zapoznaj się z całością artykułu na blogu "Search Engine Land", aby dowiedzieć się więcej na ten temat i jak wykorzystać te nowe narzędzia do promocji marki.
Komentarze (0) do "Google ogłosił na Google Marketing Live 2024 nowe funkcje zakupowe"

Zainteresuje Cię też:

Czy ten tekst został napisany przez AI?

Opublikowano 21-04-2025 08:32:58
Na blogu "Blog Senuto" podjęto temat wykrywania tekstów stworzonych przez sztuczną inteligencję. Autor zwraca uwagę na rosnącą jakość generowanych treści, które stają się coraz trudniejsze do odróżnie [...]
Czytaj całość 0 0 0

Użycie krajowych kodów domen najwyższego poziomu

Opublikowano 21-04-2025 08:32:33
Na blogu opublikowano nową aktualizację dotyczącą użycia krajowych kodów domen najwyższego poziomu. Zespół przedstawił szczegóły dotyczące planów oraz aktualnych działań związanych z tym zagadnieniem, [...]
Czytaj całość 0 0 0