0
0
|
Google ogłosił na Google Marketing Live 2024 nowe funkcje zakupowe |
Według wewnętrznych danych Google, ponad 40% wyszukiwań zakupowych na Google wymienia konkretne marki lub sprzedawców, co wskazuje, że kupujący bardzo polegają na reputacji marki i jej wizualnym przedstawieniu.
Dlaczego powinno nas to obchodzić? Wraz z wzrostem wykorzystania technologii AI staje się coraz ważniejsze różnicowanie marek. Reklamodawcy będą zadowoleni z narzędzi, które pozwolą im wyróżnić się spośród konkurencji poprzez ich marki.
Na początku będą dostępne nowe "profile marki", które będą wyświetlane na wynikach wyszukiwania Google i będą zawierać informacje na temat sprzedawcy, zdjęcia marki, filmy, opinie klientów, promocje i politykę wysyłki.
Zapoznaj się z całością artykułu na blogu "Search Engine Land", aby dowiedzieć się więcej na ten temat i jak wykorzystać te nowe narzędzia do promocji marki.