Z internetów

0
0

Google odpowiedział na małego wydawcę, który opublikował artykuł przedstawiający krok po kroku, jak duże korporacyjne wydawcy manipulują algorytmem Google Reviews System i unikają kary, co wydaje się świadczyć o stronniczości na korzyść dużych marek, która negatywnie wpływa na małych niezależnych wydawców.

Historia zaczyna się od posta zatytułowanego "Jak Google zabija niezależne strony takie jak nasza", opublikowanego na stronie HouseFresh. Opublikowali oni dowody na to, że kilka korporacyjnych stron recenzji steruje algorytmem Google, tworząc pozory szczegółowych recenzji, które według HouseFresh nie były prawdziwymi recenzjami.

HouseFresh opublikował spójne i racjonalne wyjaśnienie, które zdaniem nich dowodzi, że algorytmy Recenzji Google faworyzują duże marki, podczas gdy małe niezależne strony są pomijane.

Zapraszamy do zapoznania się z całością tekstu na stronie Search Engine Journal Blog.

Komentarze (0) do "Google odpowiada na dowody na stronniczość algorytmu recenzji"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0