Z internetów

0
0

Google odpowiedział na małego wydawcę, który opublikował artykuł przedstawiający krok po kroku, jak duże korporacyjne wydawcy manipulują algorytmem Google Reviews System i unikają kary, co wydaje się świadczyć o stronniczości na korzyść dużych marek, która negatywnie wpływa na małych niezależnych wydawców.

Historia zaczyna się od posta zatytułowanego "Jak Google zabija niezależne strony takie jak nasza", opublikowanego na stronie HouseFresh. Opublikowali oni dowody na to, że kilka korporacyjnych stron recenzji steruje algorytmem Google, tworząc pozory szczegółowych recenzji, które według HouseFresh nie były prawdziwymi recenzjami.

HouseFresh opublikował spójne i racjonalne wyjaśnienie, które zdaniem nich dowodzi, że algorytmy Recenzji Google faworyzują duże marki, podczas gdy małe niezależne strony są pomijane.

Zapraszamy do zapoznania się z całością tekstu na stronie Search Engine Journal Blog.

Komentarze (0) do "Google odpowiada na dowody na stronniczość algorytmu recenzji"

Zainteresuje Cię też:

Nowe możliwości z filtrem zapytań markowych w Search Console

Opublikowano 15-12-2025 20:55:36
W najnowszym wpisie na blogu Google Search Central zaprezentowano innowacyjny filtr zapytań markowych w narzędziu Search Console. Funkcjonalność ta ma na celu ułatwienie analizy danych dotyczących wyd [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe narzędzie AI w Google Search Console ułatwia analizę

Opublikowano 15-12-2025 20:55:32
Właściciele stron internetowych i specjaliści SEO zyskali nowe wsparcie w postaci innowacyjnego narzędzia opartego na sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób analizy danych w Google Sear [...]
Czytaj całość 0 0 0