Z internetów

0
0

Według bloga "Seo Profi", Google nie wydaje certyfikatów SEO firmom pozycjonującym. Zamiast tego, Google wydaje certyfikaty Google Ads, które potwierdzają wiedzę osoby w zakresie reklamy w sieci wyszukiwania Google Ads. Certyfikat ten dotyczy tylko płatnej reklamy i nie ma związku z wyświetlaniem stron w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Powodem braku certyfikatów dla firm SEO mogą być przeszłe praktyki nieuczciwych firm, które skupiały się na pozyskiwaniu linków w celu podwyższenia pozycji stron w wynikach wyszukiwania. Zapraszamy do lektury pełnego tekstu na blogu "Seo Profi" w celu uzyskania więcej informacji na ten temat.

Komentarze (0) do "Google nie wydaje certyfikatów SEO firmom pozycjonującym"

Zainteresuje Cię też:

Personalizacja wyszukiwania z pomocą narzędzi Google AI

Opublikowano 27-06-2025 18:08:19
Nowe techniki personalizacji wyników wyszukiwania z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji, takich jak Gemini i NotebookLM, zyskują na popularności. Użytkownicy są zachęcani do dzielenia się s [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak AI Search wpływa na ruch w wyszukiwarkach?

Opublikowano 27-06-2025 18:08:07
Ostatnie analizy wskazują, że sztuczna inteligencja nadal nie przyciąga znaczącego ruchu do większości stron internetowych. Chociaż teksty o rosnącej popularności AI Search pojawiają się jak grzyby po [...]
Czytaj całość 0 0 0