Z internetów

0
0

Według bloga "Seo Profi", Google nie wydaje certyfikatów SEO firmom pozycjonującym. Zamiast tego, Google wydaje certyfikaty Google Ads, które potwierdzają wiedzę osoby w zakresie reklamy w sieci wyszukiwania Google Ads. Certyfikat ten dotyczy tylko płatnej reklamy i nie ma związku z wyświetlaniem stron w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Powodem braku certyfikatów dla firm SEO mogą być przeszłe praktyki nieuczciwych firm, które skupiały się na pozyskiwaniu linków w celu podwyższenia pozycji stron w wynikach wyszukiwania. Zapraszamy do lektury pełnego tekstu na blogu "Seo Profi" w celu uzyskania więcej informacji na ten temat.

Komentarze (0) do "Google nie wydaje certyfikatów SEO firmom pozycjonującym"

Zainteresuje Cię też:

Przygotowania do Black Friday w e-commerce: Kluczowe wskazówki na ostatnią chwilę

Opublikowano 07-11-2025 16:48:20
Zbliżający się Black Friday zachęca przedsiębiorców e-commerce do końcowych szlifów w strategii SEO. Eksperci z Yoast przekonują, że widoczność w wyszukiwarkach oraz sztucznej inteligencji ma kluczowe [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google Finance wprowadza nowe funkcje AI dla inwestorów

Opublikowano 07-11-2025 16:48:15
W najnowszym aktualizowaniu Google Finance firma wprowadziła zaawansowane funkcje oparte na sztucznej inteligencji, mające na celu poprawę doświadczeń użytkowników w zakresie badań finansowych i anali [...]
Czytaj całość 0 0 0