Z internetów

0
0

Google wprowadził nową funkcję w Mapach, umożliwiającą użytkownikom wyszukiwanie konkretnych produktów i lokalizowanie pobliskich sklepów, które mają je w dostępności. Ten innowacyjny krok, zrealizowany w okresie przedświątecznym, ma na celu ułatwienie konsumentom zakupu prezentów w ostatniej chwili, zapewniając im szybki dostęp do lokalnej oferty.

Na mocy nowego systemu, detaliści muszą skupić się na odpowiednim oznakowaniu danych oraz efektywnym zarządzaniu zapasami, aby ich produkty były widoczne w Google Maps. Warto zapoznać się z pełnym artykułem, by dowiedzieć się, jak w pełni wykorzystać możliwości tej funkcji w czasie intensywnego sezonu zakupowego.

Komentarze (0) do "Google Maps - lokalizowanie pobliskich sklepów, które mają dostępne produkty"

Zainteresuje Cię też:

Wpływ AI na małe biznesy: wywiad z LSG w Forbes

Opublikowano 05-08-2025 15:16:58
W najnowszym wywiadzie dla Forbes, localseoguide.com dzieli się spostrzeżeniami na temat wyzwań, przed którymi stają małe firmy w erze sztucznej inteligencji w wyszukiwarkach. Rozmowa przeprowadzona p [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak Yoast SEO dla Shopify może zwiększyć Twoją widoczność na Black Friday

Opublikowano 05-08-2025 15:16:29
Zbliżający się Black Friday to szansa na osiągnięcie rekordowych wyników sprzedaży, a aplikacja Yoast SEO dla Shopify może być kluczowym narzędziem, które pomoże sklepom internetowym wyróżnić się w tł [...]
Czytaj całość 0 0 0