Z internetów

0
0

Google i Yahoo ogłosiły nowe zasady dotyczące e-mail marketingu, które zostaną wprowadzone w 2024 roku. Firmy planują wprowadzenie surowszych regulacji mających na celu ograniczenie spamu i poprawę ogólnego doświadczenia użytkowników. Według informacji przekazanych przez Google i Yahoo, nowe zasady obejmują m.in. bardziej rygorystyczne filtry antyspamowe oraz wyraźne zasady dotyczące metod pozyskiwania adresów e-mail.

Nowe regulacje są odpowiedzią na rosnący problem spamu i nadużyć w e-mail marketingu. Google i Yahoo chcą skutecznie walczyć z niechcianymi wiadomościami, co przyczyni się do polepszenia jakości komunikacji e-mailowej. Wszystkich zainteresowanych zachęca się do zapoznania się z szczegółami nowych zasad przed ich wprowadzeniem w 2024 roku.

Komentarze (0) do "Google i Yahoo ogłosiły nowe zasady dotyczące e-mail marketingu"

Zainteresuje Cię też:

Najlepsze wtyczki WordPress na rok 2025: Przewodnik dla blogerów

Opublikowano 06-11-2025 10:40:27
W najnowszym wpisie na blogu omawiane są najważniejsze wtyczki WordPress, które warto zainstalować na swoim blogu w 2025 roku. Autor przedstawia zarówno darmowe, jak i płatne opcje, które mogą znacząc [...]
Czytaj całość 0 0 0

Łatwiejsze korzystanie z trybu AI w Chrome na iOS i Androidzie

Opublikowano 06-11-2025 10:40:17
Nowe usprawnienia w przeglądarce Chrome sprawiają, że tryb AI jest teraz bardziej dostępny dla użytkowników systemów iOS oraz Android. Dzięki tym zmianom, interfejs został uproszczony, co z pewnością [...]
Czytaj całość 0 0 0