Z internetów

0
0

Google i Yahoo ogłosiły nowe zasady dotyczące e-mail marketingu, które zostaną wprowadzone w 2024 roku. Firmy planują wprowadzenie surowszych regulacji mających na celu ograniczenie spamu i poprawę ogólnego doświadczenia użytkowników. Według informacji przekazanych przez Google i Yahoo, nowe zasady obejmują m.in. bardziej rygorystyczne filtry antyspamowe oraz wyraźne zasady dotyczące metod pozyskiwania adresów e-mail.

Nowe regulacje są odpowiedzią na rosnący problem spamu i nadużyć w e-mail marketingu. Google i Yahoo chcą skutecznie walczyć z niechcianymi wiadomościami, co przyczyni się do polepszenia jakości komunikacji e-mailowej. Wszystkich zainteresowanych zachęca się do zapoznania się z szczegółami nowych zasad przed ich wprowadzeniem w 2024 roku.

Komentarze (0) do "Google i Yahoo ogłosiły nowe zasady dotyczące e-mail marketingu"

Zainteresuje Cię też:

OpenAI wkracza na konkurencyjny rynek wyszukiwarek internetowych

Opublikowano 26-07-2024 07:06:31
OpenAI wkracza na konkurencyjny rynek wyszukiwarek internetowych, prezentując prototyp AI-powered search engine o nazwie SearchGPT. Zamiast dostarczać listę linków, SearchGPT stara się dostarczać zwię [...]
Czytaj całość 0 0 0

Reddit zaktualizowało plik robots.txt i blokuje wyszukiwarkę Bing

Opublikowano 26-07-2024 07:06:04
Reddit zaktualizowało plik robots.txt, uniemożliwiając robotom wyszukiwarek Bing i wielu innych przeglądanie strony. "Bing przestał przeglądać Reddit po wprowadzeniu przez nich zaktualizowanego pliku [...]
Czytaj całość 0 0 0