Z internetów

0
0

Google i Yahoo ogłosiły nowe zasady dotyczące e-mail marketingu, które zostaną wprowadzone w 2024 roku. Firmy planują wprowadzenie surowszych regulacji mających na celu ograniczenie spamu i poprawę ogólnego doświadczenia użytkowników. Według informacji przekazanych przez Google i Yahoo, nowe zasady obejmują m.in. bardziej rygorystyczne filtry antyspamowe oraz wyraźne zasady dotyczące metod pozyskiwania adresów e-mail.

Nowe regulacje są odpowiedzią na rosnący problem spamu i nadużyć w e-mail marketingu. Google i Yahoo chcą skutecznie walczyć z niechcianymi wiadomościami, co przyczyni się do polepszenia jakości komunikacji e-mailowej. Wszystkich zainteresowanych zachęca się do zapoznania się z szczegółami nowych zasad przed ich wprowadzeniem w 2024 roku.

Komentarze (0) do "Google i Yahoo ogłosiły nowe zasady dotyczące e-mail marketingu"

Zainteresuje Cię też:

Google Ads coraz częściej miesza się teraz z organicznymi wynikami wyszukiwania.

Opublikowano 17-06-2024 06:52:19
Google Ads coraz częściej miesza się teraz z organicznymi wynikami wyszukiwania. Gigant z Mountain View wprowadził zmianę, polegającą na wyświetlaniu płatnych reklam wśród naturalnych wyników wyszukiw [...]
Czytaj całość 0 0 0

Domniemane wycieki danych Google nie należy traktować jako prawdziwe wycieki

Opublikowano 17-06-2024 06:52:07
Według wielu ekspertów SEO, domniemane wycieki danych Google nie należy traktować jako prawdziwe wycieki danych. Według nich, przecieki nie zawierają tajemnic algorytmu rankingu, są pięć lat stare i n [...]
Czytaj całość 0 0 0