Z internetów

0
0

Google i Yahoo ogłosiły nowe zasady dotyczące e-mail marketingu, które zostaną wprowadzone w 2024 roku. Firmy planują wprowadzenie surowszych regulacji mających na celu ograniczenie spamu i poprawę ogólnego doświadczenia użytkowników. Według informacji przekazanych przez Google i Yahoo, nowe zasady obejmują m.in. bardziej rygorystyczne filtry antyspamowe oraz wyraźne zasady dotyczące metod pozyskiwania adresów e-mail.

Nowe regulacje są odpowiedzią na rosnący problem spamu i nadużyć w e-mail marketingu. Google i Yahoo chcą skutecznie walczyć z niechcianymi wiadomościami, co przyczyni się do polepszenia jakości komunikacji e-mailowej. Wszystkich zainteresowanych zachęca się do zapoznania się z szczegółami nowych zasad przed ich wprowadzeniem w 2024 roku.

Komentarze (0) do "Google i Yahoo ogłosiły nowe zasady dotyczące e-mail marketingu"

Zainteresuje Cię też:

Od 10 marca 2025 spore zawirowania - Google Core Update.

Opublikowano 21-03-2025 07:51:39
W tygodniu od 10 marca 2025 roku na rynku wyszukiwarek internetowych zaobserwowano największą zmienność w wynikach SERP od ponad roku, co zbiegło się z ogłoszeniem przez Google aktualizacji Core Updat [...]
Czytaj całość 0 0 0

Shopify - skąd ta popularność i sukces?

Opublikowano 20-03-2025 13:39:25
Na blogu "Blog Yoast SEO" ukazał się wpis omawiający, dlaczego Shopify stał się jedną z najpopularniejszych platform e-commerce na świecie, obsługując prawie pięć milionów sklepów. Podkreślono, że uży [...]
Czytaj całość 0 0 0