Z internetów

0
0

Google i Yahoo ogłosiły nowe zasady dotyczące e-mail marketingu, które zostaną wprowadzone w 2024 roku. Firmy planują wprowadzenie surowszych regulacji mających na celu ograniczenie spamu i poprawę ogólnego doświadczenia użytkowników. Według informacji przekazanych przez Google i Yahoo, nowe zasady obejmują m.in. bardziej rygorystyczne filtry antyspamowe oraz wyraźne zasady dotyczące metod pozyskiwania adresów e-mail.

Nowe regulacje są odpowiedzią na rosnący problem spamu i nadużyć w e-mail marketingu. Google i Yahoo chcą skutecznie walczyć z niechcianymi wiadomościami, co przyczyni się do polepszenia jakości komunikacji e-mailowej. Wszystkich zainteresowanych zachęca się do zapoznania się z szczegółami nowych zasad przed ich wprowadzeniem w 2024 roku.

Komentarze (0) do "Google i Yahoo ogłosiły nowe zasady dotyczące e-mail marketingu"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0