Z internetów

0
0

Google nie sprawdza danych autora na stronach internetowych i nie wykorzystuje ich do ustalania rankingów. Jednak takie dane są zalecane, zwłaszcza dla czytelników. Warto zwrócić uwagę na EEAT, czyli doświadczenie, ekspertyzę, autorytet i wiarygodność, które są zawarte w wytycznych Google dotyczących oceny jakości stron. Mimo że Google nie uwzględnia tych danych w rankingach, warto je podawać. Zapraszamy do zapoznania się z treścią tekstu.

Komentarze (0) do "Google - dane autora nie mają wpływu na ranking"

Zainteresuje Cię też:

Jak poprawić SEO swojej strony? Nowy eBook z praktycznymi strategiami

Opublikowano 29-10-2025 10:56:25
Właściciele stron internetowych, którzy zmagają się z osiągnięciem lepszej widoczności w wyszukiwarkach, mogą teraz skorzystać z nowego eBooka poświęconego skutecznym technikom SEO. Autor, z wieloletn [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność grup zapytań w Search Console Insights

Opublikowano 28-10-2025 14:58:42
W najnowszym wpisie na blogu Google Search Central przedstawiono innowacyjną funkcję grup zapytań w Search Console Insights. Dzięki tej aktualizacji użytkownicy będą mogli lepiej analizować i zrozumie [...]
Czytaj całość 0 0 0