Z internetów

0
0

Google nie sprawdza danych autora na stronach internetowych i nie wykorzystuje ich do ustalania rankingów. Jednak takie dane są zalecane, zwłaszcza dla czytelników. Warto zwrócić uwagę na EEAT, czyli doświadczenie, ekspertyzę, autorytet i wiarygodność, które są zawarte w wytycznych Google dotyczących oceny jakości stron. Mimo że Google nie uwzględnia tych danych w rankingach, warto je podawać. Zapraszamy do zapoznania się z treścią tekstu.

Komentarze (0) do "Google - dane autora nie mają wpływu na ranking"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0