Z internetów

0
0

Google nie sprawdza danych autora na stronach internetowych i nie wykorzystuje ich do ustalania rankingów. Jednak takie dane są zalecane, zwłaszcza dla czytelników. Warto zwrócić uwagę na EEAT, czyli doświadczenie, ekspertyzę, autorytet i wiarygodność, które są zawarte w wytycznych Google dotyczących oceny jakości stron. Mimo że Google nie uwzględnia tych danych w rankingach, warto je podawać. Zapraszamy do zapoznania się z treścią tekstu.

Komentarze (0) do "Google - dane autora nie mają wpływu na ranking"

Zainteresuje Cię też:

Kluczowe wnioski z wydarzenia Google Search Central Zurich 2025

Opublikowano 12-12-2025 11:45:17
Podczas tegorocznego wydarzenia Google Search Central Zurich, eksperci branży SEO z całej Europy i Stanów Zjednoczonych mieli okazję zapoznać się z nowinkami oraz aktualizacjami związanymi z wyszukiwa [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowy film Google podsumowujący wyszukiwania roku 2025

Opublikowano 12-12-2025 11:44:08
W najnowszym wpisie na blogu Google zespół zaprezentował film zatytułowany "Year in Search 2025", który przedstawia najważniejsze trendy wyszukiwania w mijającym roku. Produkcja ukazuje niezwykłe zmia [...]
Czytaj całość 0 0 0