Z internetów

0
0
W ostatnim odcinku podcastu Google's Office Hours odpowiedziano na ważne pytanie, czy ważne jest, czy element tytułu i element H1 są takie same. To dobre pytanie, ponieważ Google traktuje te elementy w sposób unikalny, który różni się od tradycyjnego podejścia SEO.

Pytanie i odpowiedź są krótkie. Gary Illyes z Google odpowiada na pytanie i podaje link do dokumentacji dotyczącej tego, jak Google tworzy "linki tytułowe" na stronach wyników wyszukiwania (SERP).

To pytanie brzmi:
"... czy ważne jest, aby tagi tytułowe zgadzały się z tagiem H1?"
Gary odpowiada:
"Nie, rób to, co ma sens z perspektywy użytkownika."
Komentarze (0) do "Google: Czy H1 i tagi tytułu powinny być takie same?"

Zainteresuje Cię też:

TikTok umożliwia kontrolę nad treściami generowanymi przez AI

Opublikowano 18-12-2025 13:56:25
TikTok ogłosił wprowadzenie nowej funkcji, która pozwoli użytkownikom decydować, jak dużo sztucznie generowanych treści pojawia się w ich feedzie. Oprócz tego platforma zamierza wprowadzić bardziej za [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 Flash wprowadza nowe możliwości w Google Search

Opublikowano 18-12-2025 13:56:00
Zespół Google ogłosił globalne wdrożenie nowej funkcji Gemini 3 Flash, która ma na celu znaczne poprawienie jakości wyników wyszukiwania. Innowacje te mają na celu zwiększenie efektywności i precyzji, [...]
Czytaj całość 0 0 0