Z internetów

0
0
W ostatnim odcinku podcastu Google's Office Hours odpowiedziano na ważne pytanie, czy ważne jest, czy element tytułu i element H1 są takie same. To dobre pytanie, ponieważ Google traktuje te elementy w sposób unikalny, który różni się od tradycyjnego podejścia SEO.

Pytanie i odpowiedź są krótkie. Gary Illyes z Google odpowiada na pytanie i podaje link do dokumentacji dotyczącej tego, jak Google tworzy "linki tytułowe" na stronach wyników wyszukiwania (SERP).

To pytanie brzmi:
"... czy ważne jest, aby tagi tytułowe zgadzały się z tagiem H1?"
Gary odpowiada:
"Nie, rób to, co ma sens z perspektywy użytkownika."
Komentarze (0) do "Google: Czy H1 i tagi tytułu powinny być takie same?"

Zainteresuje Cię też:

Google renderuje nawet całe strony oparte na JavaScript

Opublikowano 16-07-2024 07:19:23
Według najnowszego odcinka podcastu "Search Off The Record" od Google, Zoe Clifford z zespołu renderingu dołączyła do Martina Splita i Johna Muellera z Search Relations, aby omówić, jak Google obsługu [...]
Czytaj całość 0 0 0

YouTube poszerza narzędzia dla Shorts,

Opublikowano 16-07-2024 07:18:15
YouTube poszerza narzędzia dla Shorts, aby umożliwić tworzenie treści dla większej liczby użytkowników. W trzeciej części "Release Notes" pojawiają się nowe funkcje, w tym Auto Layout, Text-to-Speech [...]
Czytaj całość 0 0 0