Z internetów

0
0

Google zaostrza swoje polityki prywatności danych dla ukierunkowanych reklam w Europie, aby zgodzić się z Digital Markets Act (DMA).

Marki i reklamodawcy wkrótce zauważą zmiany, takie jak dodatkowe banery o wyrażaniu zgody i nowe API do przenoszenia danych, gdy zostaną wprowadzone w najbliższych tygodniach.

Zapoznaj się z treścią tekstu, aby dowiedzieć się więcej na temat zmian w polityce prywatności danych Google i ich wpływu na dostarczanie reklam ukierunkowanych w UE.

Komentarze (0) do "Google aktualizuje politykę prywatności danych dla ukierunkowanych reklam w UE"

Zainteresuje Cię też:

Wpływ wyszukiwań brandowych na sprzedaż w kontekście reklamy wielokanałowej

Opublikowano 06-11-2024 11:48:57
Nowe badania przeprowadzone przez Mariano Méndeza-Suáreza i Abela Monforta ujawniają istotny wpływ wyszukiwań brandowych na sprzedaż w kontekście reklamy wielokanałowej. Autorzy poprzez analizę danych [...]
Czytaj całość 0 0 0

Demand Generation - kampanie Discovery

Opublikowano 20-10-2024 09:04:24
Na blogu "Blog Sempai" opublikowano artykuł dotyczący kampanii Demand Generation, wcześniej znanych jako kampanie Discovery. Nowa nazwa pojawiła się w odpowiedzi na potrzebę rewolucji w podejściu do r [...]
Czytaj całość 0 0 0