Z internetów

0
0

Google zaostrza swoje polityki prywatności danych dla ukierunkowanych reklam w Europie, aby zgodzić się z Digital Markets Act (DMA).

Marki i reklamodawcy wkrótce zauważą zmiany, takie jak dodatkowe banery o wyrażaniu zgody i nowe API do przenoszenia danych, gdy zostaną wprowadzone w najbliższych tygodniach.

Zapoznaj się z treścią tekstu, aby dowiedzieć się więcej na temat zmian w polityce prywatności danych Google i ich wpływu na dostarczanie reklam ukierunkowanych w UE.

Komentarze (0) do "Google aktualizuje politykę prywatności danych dla ukierunkowanych reklam w UE"

Zainteresuje Cię też:

W styczniu, z okazji Dnia Babci i Dziadka, wiele firm realizuje różnorodne kampanie reklamowe

Opublikowano 17-01-2025 19:46:40
W styczniu, z okazji Dnia Babci i Dziadka, wiele firm realizuje różnorodne kampanie reklamowe. Wśród nich można znaleźć zarówno produkcje, które łamią stereotypowy wizerunek seniorów, jak i takie, któ [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google Ads w 2024 roku - co się zmieniło?

Opublikowano 19-12-2024 08:40:16
W 2024 roku Google Ads wprowadziło szereg istotnych zmian, które mają ułatwić planowanie i realizację kampanii reklamowych. Wśród nowości znajduje się możliwość obsługi kampanii bezpośrednio na platfo [...]
Czytaj całość 0 0 0