Z internetów

0
0

Google zaostrza swoje polityki prywatności danych dla ukierunkowanych reklam w Europie, aby zgodzić się z Digital Markets Act (DMA).

Marki i reklamodawcy wkrótce zauważą zmiany, takie jak dodatkowe banery o wyrażaniu zgody i nowe API do przenoszenia danych, gdy zostaną wprowadzone w najbliższych tygodniach.

Zapoznaj się z treścią tekstu, aby dowiedzieć się więcej na temat zmian w polityce prywatności danych Google i ich wpływu na dostarczanie reklam ukierunkowanych w UE.

Komentarze (0) do "Google aktualizuje politykę prywatności danych dla ukierunkowanych reklam w UE"

Zainteresuje Cię też:

Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów

Opublikowano 18-09-2024 07:12:31
Dziennikarz Search Engine Journal Blog informuje, że Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów. Aby jednak z niej skorzystać na maksimum, konieczne jest opanowanie umieję [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google rozszerza dostępność swojej oferty reklam w pierwszej pozycji na YouTube

Opublikowano 13-09-2024 06:09:17
Google rozszerza dostępność swojej oferty reklam w pierwszej pozycji na YouTube, umożliwiając ją dla wszystkich typów treści za pośrednictwem platformy Display & Video 360. Dotychczas reklamy w pierws [...]
Czytaj całość 0 0 0