Z internetów

0
0

Google wprowadził w grudniu 2023 roku znaczącą aktualizację swoich zasad i wytycznych dotyczących indeksacji i rankingowania wideo. Krajobraz się zmienił, dlatego konieczne jest dostosowanie się do tych zmian dla optymalnej widoczności w wynikach wyszukiwania Google.

Do tej pory każda strona z widocznym wideo dla Googlebot-video i odpowiednimi danymi strukturalnymi mogła zdobyć ranking z wynikami wideo. Jednak nowe podejście Google koncentruje się na stronach, które są wyraźnie oznaczone jako "skupione na wideo", lub w których wideo jest serwowane jako główna treść.

Znaczy to, że nie powinieneś już używać wideo na swoich stronach i w swoich wpisach na blogu? Nie. Chociaż nie są już kwalifikowane do wyników wideo, wideo wciąż są korzystne dla twojej strony. Mogą poprawić doświadczenie użytkownika, zwiększyć wskaźniki konwersji i mieć pozytywny wpływ. Przeczytaj więcej o zmianie w oryginalnym artykule na "Blogu Yoast SEO".

Komentarze (0) do "Google - aktualizacja zasad i wytycznych dotyczących indeksacji i rankingowania wideo"

Zainteresuje Cię też:

Znaczenie sygnałów ABC w rankingach Google

Opublikowano 03-06-2025 08:54:39
Nowe informacje dotyczące sygnałów rankingowych ABC w Google przyciągają uwagę ekspertów z branży marketingu internetowego. Temat ten jest szczególnie istotny w kontekście rozwijającej się konkurencji [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google a ruch międzynarodowy: automatyczne tłumaczenia podważają pozycje twórców treści

Opublikowano 02-06-2025 19:46:56
W ostatnim czasie zauważono wzrost działań Google związanych z automatycznym tłumaczeniem anglojęzycznych stron internetowych na inne języki. Nowe tłumaczenia są umieszczane na subdomenach Google, co [...]
Czytaj całość 0 0 0