Z internetów

0
0

Google wprowadził w grudniu 2023 roku znaczącą aktualizację swoich zasad i wytycznych dotyczących indeksacji i rankingowania wideo. Krajobraz się zmienił, dlatego konieczne jest dostosowanie się do tych zmian dla optymalnej widoczności w wynikach wyszukiwania Google.

Do tej pory każda strona z widocznym wideo dla Googlebot-video i odpowiednimi danymi strukturalnymi mogła zdobyć ranking z wynikami wideo. Jednak nowe podejście Google koncentruje się na stronach, które są wyraźnie oznaczone jako "skupione na wideo", lub w których wideo jest serwowane jako główna treść.

Znaczy to, że nie powinieneś już używać wideo na swoich stronach i w swoich wpisach na blogu? Nie. Chociaż nie są już kwalifikowane do wyników wideo, wideo wciąż są korzystne dla twojej strony. Mogą poprawić doświadczenie użytkownika, zwiększyć wskaźniki konwersji i mieć pozytywny wpływ. Przeczytaj więcej o zmianie w oryginalnym artykule na "Blogu Yoast SEO".

Komentarze (0) do "Google - aktualizacja zasad i wytycznych dotyczących indeksacji i rankingowania wideo"

Zainteresuje Cię też:

Postępowania antymonopolowe Komisji Europejskiej wobec Google - analiza i konsekwencje

Opublikowano 12-09-2025 11:50:08
Komisja Europejska prowadziła i nadal zajmuje się kilkoma postępowaniami przeciwko Google, które mają na celu egzekwowanie unijnego prawa konkurencji. Analizowane są zarówno przyczyny postępowań, jak [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google Doodles ilustrują, jak AI wspiera proces uczenia się

Opublikowano 12-09-2025 11:49:02
W nowym wpisie na blogu Google, przedstawiono, jak Doodles mogą pomóc w edukacji dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji. Dzięki innowacyjnym funkcjom AI, użytkownicy mogą korzystać z interaktywnyc [...]
Czytaj całość 0 0 0