Z internetów

0
0
Google Ads powoli odzyskuje pełną sprawność po poważnej awarii raportowania, która wpłynęła na ich platformę reklamową. Mimo to, niektóre wskaźniki konkurencyjne wciąż czekają na przywrócenie.

Ta usterka podkreśla potencjalne słabości w skomplikowanych ekosystemach reklamowych i wywołuje potrzebę szybkiej reakcji na obawy dotyczące prywatności danych.
Komentarze (0) do "Google Ads powoli odzyskuje pełną sprawność po poważnej awarii raportowania"

Zainteresuje Cię też:

Jak rośnie zainteresowanie NBA Finals w 2025 roku?

Opublikowano 06-06-2025 09:58:20
W ostatnich tygodniach zauważono znaczący wzrost zainteresowania tematyką NBA Finals oraz ogólnymi trendami w koszykówce. Analizy pokazują, że fani aktywniej poszukują informacji o rozgrywkach, co moż [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak struktura danych wpływa na SEO w erze AI?

Opublikowano 04-06-2025 09:34:16
W obliczu rosnącej roli sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu, specjaliści od marketingu starają się dostosowywać swoje strategie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby algorytmów. Powstanie Generative Se [...]
Czytaj całość 0 0 0