Z internetów

0
0
Google Ads powoli odzyskuje pełną sprawność po poważnej awarii raportowania, która wpłynęła na ich platformę reklamową. Mimo to, niektóre wskaźniki konkurencyjne wciąż czekają na przywrócenie.

Ta usterka podkreśla potencjalne słabości w skomplikowanych ekosystemach reklamowych i wywołuje potrzebę szybkiej reakcji na obawy dotyczące prywatności danych.
Komentarze (0) do "Google Ads powoli odzyskuje pełną sprawność po poważnej awarii raportowania"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0