Z internetów

0
0
Google Ads powoli odzyskuje pełną sprawność po poważnej awarii raportowania, która wpłynęła na ich platformę reklamową. Mimo to, niektóre wskaźniki konkurencyjne wciąż czekają na przywrócenie.

Ta usterka podkreśla potencjalne słabości w skomplikowanych ekosystemach reklamowych i wywołuje potrzebę szybkiej reakcji na obawy dotyczące prywatności danych.
Komentarze (0) do "Google Ads powoli odzyskuje pełną sprawność po poważnej awarii raportowania"

Zainteresuje Cię też:

TikTok umożliwia kontrolę nad treściami generowanymi przez AI

Opublikowano 18-12-2025 13:56:25
TikTok ogłosił wprowadzenie nowej funkcji, która pozwoli użytkownikom decydować, jak dużo sztucznie generowanych treści pojawia się w ich feedzie. Oprócz tego platforma zamierza wprowadzić bardziej za [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 Flash wprowadza nowe możliwości w Google Search

Opublikowano 18-12-2025 13:56:00
Zespół Google ogłosił globalne wdrożenie nowej funkcji Gemini 3 Flash, która ma na celu znaczne poprawienie jakości wyników wyszukiwania. Innowacje te mają na celu zwiększenie efektywności i precyzji, [...]
Czytaj całość 0 0 0