Z internetów

0
0
Google Ads powoli odzyskuje pełną sprawność po poważnej awarii raportowania, która wpłynęła na ich platformę reklamową. Mimo to, niektóre wskaźniki konkurencyjne wciąż czekają na przywrócenie.

Ta usterka podkreśla potencjalne słabości w skomplikowanych ekosystemach reklamowych i wywołuje potrzebę szybkiej reakcji na obawy dotyczące prywatności danych.
Komentarze (0) do "Google Ads powoli odzyskuje pełną sprawność po poważnej awarii raportowania"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0