Z internetów

0
0

Google Ads wprowadził uaktualniony interfejs użytkownika dla niewielkiej liczby kont. Mimo że konta te doświadczają innej struktury i projektu graficznego, ważne jest zaznaczyć, że nie wprowadzono żadnych zmian w funkcjonalności narzędzi czy funkcji. Ta specyficzna zmiana interfejsu, obecnie w wersji beta dla Kont Menadżerskich, została zaprojektowana w celu poprawy organizacji pracy i ułatwienia dostępu do narzędzi, zachowując jednocześnie dostępność tego samego zestawu narzędzi.

Komentarze (0) do "Google Ads i nowy interfejs 2024"

Zainteresuje Cię też:

Różnice między tradycyjnym a AI wyszukiwaniem: kluczowe wnioski

Opublikowano 04-06-2025 09:34:13
W najnowszym wpisie na blogu Aleyda Solis omówiono istotne różnice między optymalizacją tradycyjnego wyszukiwania a tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Autorka zaznacza, że zmieniające się za [...]
Czytaj całość 0 0 0

Zintegrowane dane SEO dzięki integracji Site Kit z Yoast

Opublikowano 04-06-2025 09:34:09
Nowe rozwiązanie wprowadzone przez Yoast rewolucjonizuje podejście do zarządzania widocznością w internecie. Użytkownicy mogą teraz korzystać z pełnej integracji danych analitycznych z Site Kit od Goo [...]
Czytaj całość 0 0 0