Z internetów

0
0

Google uaktualnia swoją platformę reklamową Google Ads, wprowadzając coraz to nowe funkcje zintegrowane z AI. Ta szybka zmiana jest odczuwalna również w innych wyszukiwarkach, które również wprowadzają swoje własne AI. Mimo tego, specjaliści od reklamy internetowej mogą wykorzystać te aktualizacje, aby być krok przed konkurencją i znaleźć się na czele marketingu wyszukiwarek. Istnieje wiele korzyści płynących z wykorzystywania PPC w reklamie, takich jak szybkość, mierzalność, możliwość śledzenia i wielokanałowość. Dlatego warto rozważyć inwestycję w PPC, gdyż pozwoli to nie tylko osiągnąć cele biznesowe, ale także świadczy o nowoczesności i skuteczności działania. Zainteresowanych tematem zapraszamy do dalszej lektury.

Komentarze (0) do "Google Ads i nowe funkcje zintegrowane z AI"

Zainteresuje Cię też:

Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów

Opublikowano 18-09-2024 07:12:31
Dziennikarz Search Engine Journal Blog informuje, że Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów. Aby jednak z niej skorzystać na maksimum, konieczne jest opanowanie umieję [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google rozszerza dostępność swojej oferty reklam w pierwszej pozycji na YouTube

Opublikowano 13-09-2024 06:09:17
Google rozszerza dostępność swojej oferty reklam w pierwszej pozycji na YouTube, umożliwiając ją dla wszystkich typów treści za pośrednictwem platformy Display & Video 360. Dotychczas reklamy w pierws [...]
Czytaj całość 0 0 0