Z internetów

0
0

Według artykułu opublikowanego na blogu "Thrive News", geofencing marketing to narzędzie, które umożliwia wysyłanie ukierunkowanych reklam do smartfonów potencjalnych klientów, gdy tylko znajdują się w pobliżu miejsca prowadzenia działalności. Autor tekstu przedstawia definicję geofencing marketingu oraz omawia sposób jego funkcjonowania. Artykuł zawiera również informacje na temat rozwiązań geomarketingowych oraz korzyści wynikających z współpracy z firmami zajmującymi się geofencing marketingiem.

Wnioskiem płynącym z tekstu jest to, że geofencing marketing może być skutecznym narzędziem do zdobywania nowych klientów poprzez targetowanie użytkowników w pobliżu miejsca prowadzenia działalności. Tekst zachęca czytelników do zapoznania się z treścią, aby dowiedzieć się więcej na temat możliwości, jakie oferuje geofencing marketing.

Komentarze (0) do "Geofencing marketing"

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0