Z internetów

0
0

Według artykułu opublikowanego na blogu "Thrive News", geofencing marketing to narzędzie, które umożliwia wysyłanie ukierunkowanych reklam do smartfonów potencjalnych klientów, gdy tylko znajdują się w pobliżu miejsca prowadzenia działalności. Autor tekstu przedstawia definicję geofencing marketingu oraz omawia sposób jego funkcjonowania. Artykuł zawiera również informacje na temat rozwiązań geomarketingowych oraz korzyści wynikających z współpracy z firmami zajmującymi się geofencing marketingiem.

Wnioskiem płynącym z tekstu jest to, że geofencing marketing może być skutecznym narzędziem do zdobywania nowych klientów poprzez targetowanie użytkowników w pobliżu miejsca prowadzenia działalności. Tekst zachęca czytelników do zapoznania się z treścią, aby dowiedzieć się więcej na temat możliwości, jakie oferuje geofencing marketing.

Komentarze (0) do "Geofencing marketing"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

Analityka predykcyjna staje się nieodzownym narzędziem dla biznesów

Opublikowano 19-09-2024 07:18:36
Analityka predykcyjna staje się nieodzownym narzędziem dla biznesów dążących do zwiększenia efektywności swoich działań marketingowych. Metoda ta wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne [...]
Czytaj całość 0 0 0