Z internetów

0
0

Według artykułu opublikowanego na blogu "Thrive News", geofencing marketing to narzędzie, które umożliwia wysyłanie ukierunkowanych reklam do smartfonów potencjalnych klientów, gdy tylko znajdują się w pobliżu miejsca prowadzenia działalności. Autor tekstu przedstawia definicję geofencing marketingu oraz omawia sposób jego funkcjonowania. Artykuł zawiera również informacje na temat rozwiązań geomarketingowych oraz korzyści wynikających z współpracy z firmami zajmującymi się geofencing marketingiem.

Wnioskiem płynącym z tekstu jest to, że geofencing marketing może być skutecznym narzędziem do zdobywania nowych klientów poprzez targetowanie użytkowników w pobliżu miejsca prowadzenia działalności. Tekst zachęca czytelników do zapoznania się z treścią, aby dowiedzieć się więcej na temat możliwości, jakie oferuje geofencing marketing.

Komentarze (0) do "Geofencing marketing"

Zainteresuje Cię też:

Jak efektywnie planować pracę asystentów AI w praktyce?

Opublikowano 27-06-2025 18:08:03
Nowa publikacja na blogu Sprawny Marketing skupia się na planowaniu pracy asystentów sztucznej inteligencji. Autor, Paweł Tkaczyk, przedstawia innowacyjne podejścia wykorzystujące AI w różnych sektora [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak rozpoznać i naprawić kanibalizację słów kluczowych

Opublikowano 27-06-2025 18:07:48
W najnowszym wpisie na blogu Diggity Marketing Blog poruszono zagadnienie kanibalizacji słów kluczowych, które może znacząco wpływać na wyniki SEO stron internetowych. Autorzy przedstawili skuteczne m [...]
Czytaj całość 0 0 0