Z internetów

0
0
W swoim najnowszym wideo Gary Illyes z Google wyjaśnia, jak wybierane są strony kanoniczne. Jest to ważny element indeksowania stron internetowych przez wyszukiwarkę, który polega na wybieraniu odpowiednich wersji strony. Google definiuje kanoniczną stronę jako oryginalną wersję, którą wybierają wydawcy, natomiast dla SEO kanoniczność oznacza wybór najmocniejszej wersji strony do celów rankingowych. Illyes podaje również, że istnieje pięć typowych powodów powstawania duplikatów stron. Jeśli chcemy dowiedzieć się więcej na ten temat, warto zapoznać się z oficjalną dokumentacją Google na ten temat. Wnioskiem z tego wszystkiego jest to, że zrozumienie koncepcji stron kanonicznych jest istotne zarówno dla wydawców, jak i dla osób zajmujących się SEO.
Komentarze (0) do "Gary Illyes z Google wyjaśnia, jak wybierane są strony kanoniczne."

Zainteresuje Cię też:

Jak Circle i Google Lens pomagają w walce z oszustwami

Opublikowano 03-12-2025 13:46:45
W najnowszym wpisie na blogu omówiono zastosowanie aplikacji Circle do wyszukiwania informacji oraz Google Lens w identyfikacji wiadomości oszukańczych. Dziennikarze zwracają uwagę na rosnący problem [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 i Nano Banana Pro z nowymi funkcjonalnościami w kolejnych krajach

Opublikowano 03-12-2025 13:46:20
Na całym świecie użytkownicy zaczynają korzystać z nowych możliwości, które oferuje Gemini 3 i Nano Banana Pro. Te zaawansowane technologie wkrótce będą dostępne w większej liczbie krajów, co otwiera [...]
Czytaj całość 0 0 0