Z internetów

0
0
W swoim najnowszym wideo Gary Illyes z Google wyjaśnia, jak wybierane są strony kanoniczne. Jest to ważny element indeksowania stron internetowych przez wyszukiwarkę, który polega na wybieraniu odpowiednich wersji strony. Google definiuje kanoniczną stronę jako oryginalną wersję, którą wybierają wydawcy, natomiast dla SEO kanoniczność oznacza wybór najmocniejszej wersji strony do celów rankingowych. Illyes podaje również, że istnieje pięć typowych powodów powstawania duplikatów stron. Jeśli chcemy dowiedzieć się więcej na ten temat, warto zapoznać się z oficjalną dokumentacją Google na ten temat. Wnioskiem z tego wszystkiego jest to, że zrozumienie koncepcji stron kanonicznych jest istotne zarówno dla wydawców, jak i dla osób zajmujących się SEO.
Komentarze (0) do "Gary Illyes z Google wyjaśnia, jak wybierane są strony kanoniczne."

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0