Z internetów

0
0
W swoim najnowszym wideo Gary Illyes z Google wyjaśnia, jak wybierane są strony kanoniczne. Jest to ważny element indeksowania stron internetowych przez wyszukiwarkę, który polega na wybieraniu odpowiednich wersji strony. Google definiuje kanoniczną stronę jako oryginalną wersję, którą wybierają wydawcy, natomiast dla SEO kanoniczność oznacza wybór najmocniejszej wersji strony do celów rankingowych. Illyes podaje również, że istnieje pięć typowych powodów powstawania duplikatów stron. Jeśli chcemy dowiedzieć się więcej na ten temat, warto zapoznać się z oficjalną dokumentacją Google na ten temat. Wnioskiem z tego wszystkiego jest to, że zrozumienie koncepcji stron kanonicznych jest istotne zarówno dla wydawców, jak i dla osób zajmujących się SEO.
Komentarze (0) do "Gary Illyes z Google wyjaśnia, jak wybierane są strony kanoniczne."

Zainteresuje Cię też:

Jak rośnie zainteresowanie NBA Finals w 2025 roku?

Opublikowano 06-06-2025 09:58:20
W ostatnich tygodniach zauważono znaczący wzrost zainteresowania tematyką NBA Finals oraz ogólnymi trendami w koszykówce. Analizy pokazują, że fani aktywniej poszukują informacji o rozgrywkach, co moż [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak struktura danych wpływa na SEO w erze AI?

Opublikowano 04-06-2025 09:34:16
W obliczu rosnącej roli sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu, specjaliści od marketingu starają się dostosowywać swoje strategie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby algorytmów. Powstanie Generative Se [...]
Czytaj całość 0 0 0