Z internetów

0
0
Gary Illyes z Google udzielił odpowiedzi na pytanie dotyczące negatywnego SEO, co dostarcza użytecznych informacji na temat technicznych aspektów działania Google w celu zapobiegania wpływowi niskiej jakości spamowych linków na normalne strony internetowe. Odpowiedź na temat negatywnego SEO została udzielona w maju i pozostała niezauważona do teraz. Negatywne SEO polega na sabotowaniu konkurenta przez zalew niskiej jakości linków. Idea polega na tym, że Google założy, że konkurent spamuje i wyeliminuje go z wyników wyszukiwania. Praktyka negatywnego SEO miała swoje początki w przestrzeni hazardu online, gdzie nagrody za najwyższe pozycje są wysokie, a konkurencja zaciekła. Czy negatywne SEO powoduje szkody? Gary Illyes odpowiedział na to pytanie, analizując przypadki, które otrzymał od właścicieli witryn i specjalistów SEO. Gary Illyes wyjaśnił, że spośród setek przypadków, które przeanalizował, tylko jeden mógł być prawdziwym przykładem negatywnego SEO, ale zespół ds. spamu internetowego nie był w 100% pewny. Wniosek z tego jest taki, że negatywne SEO rzadko powoduje szkody i Google ma wiele mechanizmów, które chronią normalne strony przed wpływem takich działań. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem na stronie "Search Engine Journal Blog".
Komentarze (0) do "Gary Illyes z Google udzielił odpowiedzi na pytanie dotyczące negatywnego SEO"

Zainteresuje Cię też:

Nowa era SEO: Indeksowanie postów z Instagrama w Google

Opublikowano 01-08-2025 09:58:12
Google ogłosiło istotną zmianę w sposobie indeksowania treści na Instagramie, co może mieć daleko idące konsekwencje dla marketerów i właścicieli kont. Od 10 lipca 2025 roku publiczne posty z kont biz [...]
Czytaj całość 0 0 0

Czy SEO jest martwe? Rzeczywistość w świetle danych

Opublikowano 01-08-2025 09:57:53
W najnowszym wpisie na blogu podjęto kontrowersyjny temat związany z SEO, zadając pytanie, czy obecność sztucznej inteligencji oraz rozwój mediów społecznościowych przyczyniły się do zaniku SEO. Zdani [...]
Czytaj całość 0 0 0