Z internetów

0
0

W artykule opublikowanym na blogu Diggity Marketing Blog omawiana jest frustracja większości osób pracujących w SEO związana z dominacją dużych marek w wynikach wyszukiwania Google. Autor wskazuje, że problem ten wynika z faktu posiadania przez te marki wielu linków, które są nieodłącznym elementem algorytmu Google. Jednakże, jest przekonany, że sytuacja ta wkrótce ulegnie zmianie, a bardziej wartościowe treści będą miały większy wpływ na rankingowanie stron.

Komentarze (0) do "Frustracja związana z dominacją dużych marek w wynikach wyszukiwania Google"

Zainteresuje Cię też:

Personalizacja wyszukiwania z pomocą narzędzi Google AI

Opublikowano 27-06-2025 18:08:19
Nowe techniki personalizacji wyników wyszukiwania z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji, takich jak Gemini i NotebookLM, zyskują na popularności. Użytkownicy są zachęcani do dzielenia się s [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak AI Search wpływa na ruch w wyszukiwarkach?

Opublikowano 27-06-2025 18:08:07
Ostatnie analizy wskazują, że sztuczna inteligencja nadal nie przyciąga znaczącego ruchu do większości stron internetowych. Chociaż teksty o rosnącej popularności AI Search pojawiają się jak grzyby po [...]
Czytaj całość 0 0 0