Z internetów

0
0

W artykule opublikowanym na blogu Diggity Marketing Blog omawiana jest frustracja większości osób pracujących w SEO związana z dominacją dużych marek w wynikach wyszukiwania Google. Autor wskazuje, że problem ten wynika z faktu posiadania przez te marki wielu linków, które są nieodłącznym elementem algorytmu Google. Jednakże, jest przekonany, że sytuacja ta wkrótce ulegnie zmianie, a bardziej wartościowe treści będą miały większy wpływ na rankingowanie stron.

Komentarze (0) do "Frustracja związana z dominacją dużych marek w wynikach wyszukiwania Google"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0