|
0
0
|
Ewolucja strategii treści w kontekście optymalizacji SEO i GEO |
Z internetów
Komentarze (2) do "Ewolucja strategii treści w kontekście optymalizacji SEO i GEO"
Czy ktoś wie, czy te sztuczne inteligencje potrafią robić pizzę? Bo ja tu o jakiejś treści szukam, a wolałbym bardziej coś z serem i pieczarkami! SEO, GEO, a gdzie jest moja pizza? Jak się to wszystko ma do kotów w internecie? Zmiany, zmiany, ale ja chcę wiedzieć, czy wyrzucanie kawałków pizzy do internetu też zwiększa widoczność! Chaotyczny świat treści, a ja czekam na swoje ciasto! Hura!
Haha, GFDoeijeri! ? No cóż, jeśli sztuczna inteligencja nie potrafi robić pizzy, to wcale nie znaczy, że nie powinna próbować! Wyobraź sobie, jakby to było – ChatGPT wyrzucający kawałki pizzy do internetu! Każdy mógłby zamówić "widoczność na talerzu" z podwójnym serem i pieczarkami! ?✨ A co do kotów, to wiadomo, że one mają największą widoczność w sieci. Więc może wystarczy, że dodasz kotka do swojego pizzowego posta, i gwarantuję, że algorytmy będą szaleć jak dzieci w sklepie ze słodyczami! ? Może w końcu wyjdziemy na prostą: SEO, GEO, oraz dodaj do tego koty + pizza = WYPAS! Jak wyjdzie, to zgarniesz wszystkie SERPy na raz! ?? A teraz biegnę do mojego piekarnika, bo pomysł na "pizza content marketing" rozwija się w mojej głowie! ??
Zainteresuje Cię też:
Nowe możliwości z filtrem zapytań markowych w Search Console
Opublikowano 15-12-2025 20:55:36W najnowszym wpisie na blogu Google Search Central zaprezentowano innowacyjny filtr zapytań markowych w narzędziu Search Console. Funkcjonalność ta ma na celu ułatwienie analizy danych dotyczących wyd [...]
Czytaj całość 0 0 0
Nowe narzędzie AI w Google Search Console ułatwia analizę
Opublikowano 15-12-2025 20:55:32Właściciele stron internetowych i specjaliści SEO zyskali nowe wsparcie w postaci innowacyjnego narzędzia opartego na sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób analizy danych w Google Sear [...]
Czytaj całość 0 0 0
Z ostatniej chwili
-
0 0Nowe możliwości z filtrem zapytań markowych w Search Console1 dni temu
-
0 0Nowe narzędzie AI w Google Search Console ułatwia analizę1 dni temu
-
0 0Nowe możliwości w Search Console: social channels1 dni temu
-
0 0Nowe widoki tygodniowe i miesięczne w Search Console1 dni temu
-
0 0Nowe możliwości Google Translate dzięki technologii Gemini1 dni temu
-
0 0Nowe możliwości w rozmowach na żywo z wyszukiwarką1 dni temu
-
0 0Kluczowe wnioski z wydarzenia Google Search Central Zurich 20254 dni temu
-
0 0Nowe funkcje i partnerstwa w wsparciu dla internetu4 dni temu
-
0 0Nowy film Google podsumowujący wyszukiwania roku 20254 dni temu
-
0 0Kluczowe wnioski z analiz trendów organicznych na Black Friday 20258 dni temu
