Z internetów

0
0
Według opublikowanego tekstu na stronie bloga "Thrive", email marketing nie polega jedynie na bombardowaniu ludzi ofertami sprzedażowymi i spamem. Chodzi o to, aby wiadomości e-mail były tymi, na które ludzie z niecierpliwością oczekują, takimi, które zdołają przeskoczyć robotyczny odruch usuwania i przyciągnąć uwagę odbiorcy. Nie chodzi o zalewanie skrzynek mailowych, aż ktoś ulegnie. Email marketing polega na dodawaniu wartości i budowaniu zainteresowania. Jest to jak rozpoczęcie dobrej rozmowy. Autor zachęca do zapoznania się z artykułem, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Komentarze (0) do "e-mail marketing - o co w tym chodzi?"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0