Z internetów

0
0
Eksperci dowodzą, że reakcja użytkowników na reklamy na TikToku jest w większości przypadków natychmiastowa. Dlatego warto tam reklamować swoje produkty, aby szybko otrzymać feedback od klientów. W artykule na Blogu Sempai znajdziesz więcej informacji na ten temat.
Komentarze (0) do "Eksperci dowodzą, że reakcja użytkowników na reklamy na TikToku jest w większości przypadków natychmiastowa."

Zainteresuje Cię też:

TikTok umożliwia kontrolę nad treściami generowanymi przez AI

Opublikowano 18-12-2025 13:56:25
TikTok ogłosił wprowadzenie nowej funkcji, która pozwoli użytkownikom decydować, jak dużo sztucznie generowanych treści pojawia się w ich feedzie. Oprócz tego platforma zamierza wprowadzić bardziej za [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 Flash wprowadza nowe możliwości w Google Search

Opublikowano 18-12-2025 13:56:00
Zespół Google ogłosił globalne wdrożenie nowej funkcji Gemini 3 Flash, która ma na celu znaczne poprawienie jakości wyników wyszukiwania. Innowacje te mają na celu zwiększenie efektywności i precyzji, [...]
Czytaj całość 0 0 0