Z internetów

0
0
Eksperci dowodzą, że reakcja użytkowników na reklamy na TikToku jest w większości przypadków natychmiastowa. Dlatego warto tam reklamować swoje produkty, aby szybko otrzymać feedback od klientów. W artykule na Blogu Sempai znajdziesz więcej informacji na ten temat.
Komentarze (0) do "Eksperci dowodzą, że reakcja użytkowników na reklamy na TikToku jest w większości przypadków natychmiastowa."

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0