Z internetów

0
0

Według najnowszej wersji Google SEO Starter Guides, EEAT, czyli "Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness" nie jest rankingfaktorem. Jednakże, Google nadal używa tego konceptu w swoich wytycznych dotyczących jakości. Spowodowało to jeszcze większe zamieszanie i dyskusje wśród osób zajmujących się SEO. Czytając dalszą treść można się dowiedzieć, że EEAT jest używane przez Google do oceny stron przez tzw. "quality raters", a ich oceny mają wpływ na wyniki wyszukiwania. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, zapoznaj się z pełnym artykułem na stronie blogu.

Komentarze (0) do "EEAT nie jest rankingfaktorem"

Zainteresuje Cię też:

Użytkownicy doceniają treści - ekspertyza jest widoczna

Opublikowano 08-02-2024 14:05:11
Google podkreśla, że treści stworzone przez ekspertów na stronie internetowej przynoszą korzyści, jeśli użytkownicy doceniają te treści i ekspertyza jest widoczna. Jednak nie wystarczy, że autorzy str [...]
Czytaj całość 0 0 0

Podawanie wszystkich czynników wpływających na ranking jest bezsensowne

Opublikowano 08-02-2024 14:04:27
Google wyjaśnił, dlaczego jest bezcelowe podawanie wszystkich czynników wpływających na ranking. Danny Sullivan z Google wytłumaczył, dlaczego tak jest. Część właścicieli stron internetowych i niektór [...]
Czytaj całość 0 0 0