Z internetów

0
0

Na stronie Ahrefs.com odkryto 9,7 tysiąca przypadków wielokrotnych rankingów, czyli sytuacji, gdy strona zajmuje wysoką pozycję dla danego słowa kluczowego na więcej niż jednej podstronie. Tradycyjna teoria SEO sugeruje, że taki stan rzeczy jest problemem, który trzeba rozwiązać. Jednakże po przeprowadzeniu analizy 80 słów kluczowych o wielokrotnych rankingach, tylko jeden przypadek wymagał interwencji. Może więc to oznaczać, że wiele rankingów może przynieść korzyść? Może warto stawiać na słowa kluczowe, dla których strona będzie się pojawiać na wielu podstronach i w ten sposób zwiększać ruch na stronie?

Komentarze (0) do "Dywersyfikacja słów kluczowych: dobry bliźniak kanibalizacji"

Zainteresuje Cię też:

Ranking najlepszych firm marketingowych eCommerce na 2025 rok

Opublikowano 13-06-2025 10:14:54
W najnowszym wpisie na blogu omówiono topowe agencje zajmujące się marketingiem eCommerce na przyszły rok. Wśród wyróżnionych firm można znaleźć te, które oferują zróżnicowane usługi, takie jak rozwój [...]
Czytaj całość 0 0 0

Znaczenie sygnałów ABC w rankingach Google

Opublikowano 03-06-2025 08:54:39
Nowe informacje dotyczące sygnałów rankingowych ABC w Google przyciągają uwagę ekspertów z branży marketingu internetowego. Temat ten jest szczególnie istotny w kontekście rozwijającej się konkurencji [...]
Czytaj całość 0 0 0