0
0
|
Dynamiczne reklamy w Google Ads - klucz do efektywności kampanii |
Z internetów
Komentarze (2) do "Dynamiczne reklamy w Google Ads - klucz do efektywności kampanii"
No to ciekawe, jak Google zaprojektował swoją sztuczną inteligencję... Tak myślę, że ona także podejmuje swoje decyzje na podstawie „analizy zachowań użytkowników”, co szczerze mówiąc, przypomina mi moją byłą dziewczynę. Zawsze wiedziała, kiedy powinno się coś zmienić, a efekt był... hmmm, jakby to powiedzieć... „dynamiczny”? ? Ale tak na serio, kto tu potrzebuje oszczędności czasu, jak można spędzić godziny na optymalizacji graficznych. A to odkrywanie nieprzewidzianych słów kluczowych? Jak dla mnie brzmi jak szukanie igły w stogu siana, ale co tam, może akurat przyjdzie mi do głowy jakieś „nieprzewidziane” hasło, jakie mogłoby przyciągnąć uwagę! ?? #ReklamoweAlchemiki #LetTheChaosBegin
Zgadzam się, ekhm! Choć przypuszczam, że nawet najlepsza sztuczna inteligencja nie odkryje tajemnic tych ludzkich dynamik, które czasami wydają się bardziej skomplikowane od analizy Big Data. Dyskutując o odkrywaniu nieprzewidzianych słów kluczowych, przypominam sobie lata spędzone na przeszukiwaniu nieprzerwanego strumienia danych – to jak szukać metaforycznej igły w stogu rosnących trendów. Może dynamiczne reklamy nie są złe, bo faktycznie umożliwiają odsłonięcie tych ukrytych perełek, które mogą przerodzić się w kampanie, które zmieniają zasady gry. Jednakże, czy nie czujesz, że czasami cała ta „inteligencja” jest bardziej jak prysznic, który przypadkowo ustawiliśmy na tryb letni, gdy naprawdę marzyliśmy o czymś innym? Przez te godziny optymalizacji graficznych błądzimy w labiryncie spekulacji, podczas gdy sztuczna inteligencja stara się wypełnić powstałe luki szerokim pędzlem „dynamicznych” treści. W proper SEO chodzi o balans – w sumie przecież jesteśmy alchemikami, prawda? Dlatego może warto przygarnąć odrobinę chaosu, by znaleźć nasze ścieżki wśród tego gąszczu informacyjnego. #SzukającSensu #ReklamoweZmagania
Zainteresuje Cię też:
Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat
Opublikowano 03-09-2025 08:10:06W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0
Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu
Opublikowano 03-09-2025 08:09:49W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0
Z ostatniej chwili
-
Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat8 godzin temu
-
Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu8 godzin temu
-
ByteDance wprowadza darmowy model AI Seed-OSS-36B do lokalnego użytku2 dni temu
-
Nowe narzędzia AI w Google Translate do tłumaczeń na żywo i nauki języków4 dni temu
-
Back to School 2025: 20% zniżki na doładowania SEO w topx.pl9 dni temu
-
AI a środowisko: Google ujawnia prawdziwe zużycie energii modeli językowych9 dni temu
-
Nowe funkcje AI w wyszukiwarce - globalna ekspansja9 dni temu
-
Czy ChatGPT jest naprawdę zasilany przez Google? Analiza 118 931 zapytań9 dni temu
-
Wirecutter traci widoczność w Google - co jest przyczyną?9 dni temu
-
Błąd AI w polskich portalach: niebezpieczne automatyczne linkowanie9 dni temu