Z internetów

0
0

Właśnie ukazała się druga edycja książki „Marketing internetowy w Google”, wydanej przez Helion, która w sposób kompleksowy omawia aktualne zagadnienia związane z pozycjonowaniem stron, reklamami w Google oraz analityką internetową. Publikacja składa się z dziewięciu rozdziałów, w których autorzy przedstawiają najnowsze zmiany w systemach Google Ads i Google Analytics 4, oraz podkreślają znaczenie konwersji i jakości ruchu w kampaniach reklamowych.

Nowa edycja książki stanowi cenne źródło wiedzy dla wszystkich, którzy pragną skutecznie działać w obszarze marketingu internetowego. Zawarte w niej informacje mogą pomóc w lepszym zrozumieniu narzędzi i strategii, które mogą przyczynić się do sukcesu w działalności online. Zachęcamy do zapoznania się z pełną recenzją i odkrycia, co jeszcze oferuje ta publikacja!

Komentarze (1) do "Druga edycja książki „Marketing internetowy w Google”, wydanej przez Helion"
tacho
74 dni temu

Nowa książka o marketingu w Google? Serio? ? Znowu te zmiany w GA4 i Ads… Kto to ogarnie? ? Ja tam wolę tradycyjne metody, a nie te „nowinki”. Jak ktoś ma czas czytać te wszystkie zmiany to szacun. Jak dla mnie to już za dużo technologii! ???

   Odpowiedz

Zainteresuje Cię też:

Personalizacja wyszukiwania z pomocą narzędzi Google AI

Opublikowano 27-06-2025 18:08:19
Nowe techniki personalizacji wyników wyszukiwania z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji, takich jak Gemini i NotebookLM, zyskują na popularności. Użytkownicy są zachęcani do dzielenia się s [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak AI Search wpływa na ruch w wyszukiwarkach?

Opublikowano 27-06-2025 18:08:07
Ostatnie analizy wskazują, że sztuczna inteligencja nadal nie przyciąga znaczącego ruchu do większości stron internetowych. Chociaż teksty o rosnącej popularności AI Search pojawiają się jak grzyby po [...]
Czytaj całość 0 0 0