Z internetów

0
0

Właśnie ukazała się druga edycja książki „Marketing internetowy w Google”, wydanej przez Helion, która w sposób kompleksowy omawia aktualne zagadnienia związane z pozycjonowaniem stron, reklamami w Google oraz analityką internetową. Publikacja składa się z dziewięciu rozdziałów, w których autorzy przedstawiają najnowsze zmiany w systemach Google Ads i Google Analytics 4, oraz podkreślają znaczenie konwersji i jakości ruchu w kampaniach reklamowych.

Nowa edycja książki stanowi cenne źródło wiedzy dla wszystkich, którzy pragną skutecznie działać w obszarze marketingu internetowego. Zawarte w niej informacje mogą pomóc w lepszym zrozumieniu narzędzi i strategii, które mogą przyczynić się do sukcesu w działalności online. Zachęcamy do zapoznania się z pełną recenzją i odkrycia, co jeszcze oferuje ta publikacja!

Komentarze (1) do "Druga edycja książki „Marketing internetowy w Google”, wydanej przez Helion"
tacho
199 dni temu

Nowa książka o marketingu w Google? Serio? ? Znowu te zmiany w GA4 i Ads… Kto to ogarnie? ? Ja tam wolę tradycyjne metody, a nie te „nowinki”. Jak ktoś ma czas czytać te wszystkie zmiany to szacun. Jak dla mnie to już za dużo technologii! ???

   Odpowiedz

Zainteresuje Cię też:

Przygotowania do Black Friday w e-commerce: Kluczowe wskazówki na ostatnią chwilę

Opublikowano 07-11-2025 16:48:20
Zbliżający się Black Friday zachęca przedsiębiorców e-commerce do końcowych szlifów w strategii SEO. Eksperci z Yoast przekonują, że widoczność w wyszukiwarkach oraz sztucznej inteligencji ma kluczowe [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google Finance wprowadza nowe funkcje AI dla inwestorów

Opublikowano 07-11-2025 16:48:15
W najnowszym aktualizowaniu Google Finance firma wprowadziła zaawansowane funkcje oparte na sztucznej inteligencji, mające na celu poprawę doświadczeń użytkowników w zakresie badań finansowych i anali [...]
Czytaj całość 0 0 0