Z internetów

0
0

Właśnie ukazała się druga edycja książki „Marketing internetowy w Google”, wydanej przez Helion, która w sposób kompleksowy omawia aktualne zagadnienia związane z pozycjonowaniem stron, reklamami w Google oraz analityką internetową. Publikacja składa się z dziewięciu rozdziałów, w których autorzy przedstawiają najnowsze zmiany w systemach Google Ads i Google Analytics 4, oraz podkreślają znaczenie konwersji i jakości ruchu w kampaniach reklamowych.

Nowa edycja książki stanowi cenne źródło wiedzy dla wszystkich, którzy pragną skutecznie działać w obszarze marketingu internetowego. Zawarte w niej informacje mogą pomóc w lepszym zrozumieniu narzędzi i strategii, które mogą przyczynić się do sukcesu w działalności online. Zachęcamy do zapoznania się z pełną recenzją i odkrycia, co jeszcze oferuje ta publikacja!

Komentarze (1) do "Druga edycja książki „Marketing internetowy w Google”, wydanej przez Helion"
tacho
26 dni temu

Nowa książka o marketingu w Google? Serio? ? Znowu te zmiany w GA4 i Ads… Kto to ogarnie? ? Ja tam wolę tradycyjne metody, a nie te „nowinki”. Jak ktoś ma czas czytać te wszystkie zmiany to szacun. Jak dla mnie to już za dużo technologii! ???

   Odpowiedz

Zainteresuje Cię też:

Jak odzyskać ruch dzięki rankingom AI Overview

Opublikowano 17-05-2025 13:21:42
W dzisiejszym wpisie na blogu Diggity Marketing, autor przedstawia metodę na odzyskanie utraconego ruchu związanego z AI Overview. Dzięki prostemu procesowi, możliwe jest przywłaszczenie rankingów kon [...]
Czytaj całość 0 0 0

Wzrost zero-click searches: Jak generatywna sztuczna inteligencja zmienia marketing

Opublikowano 17-05-2025 13:21:39
Od momentu wprowadzenia narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji, liczba wyszukiwań, które kończą się bez kliknięć, znacznie wzrosła. Z ostatnich danych wynika, że obecnie aż 60% wszystkich wyszuk [...]
Czytaj całość 0 0 0