Z internetów

0
0

W pełnym dynamizmie optymalizacji w wyszukiwarkach, pojęcie "dobrego contentu" ciągle się zmienia. Algorytmy Google'a, zawsze dążące do dostarczenia najlepszych wyników dla użytkowników, kładą rosnący nacisk na trzy kluczowe czynniki: Doświadczenie, Ekspertyzę i Wiarygodność (E.E.A.T.). Ale co to oznacza dla twórców treści w 2024 roku i jak zadbać o to, aby nasza treść nie tylko podnosiła pozycję, ale przede wszystkim dostarczała wartość dla odbiorców?

Komentarze (0) do "Dobry content"

Zainteresuje Cię też:

Google a ruch międzynarodowy: automatyczne tłumaczenia podważają pozycje twórców treści

Opublikowano 02-06-2025 19:46:56
W ostatnim czasie zauważono wzrost działań Google związanych z automatycznym tłumaczeniem anglojęzycznych stron internetowych na inne języki. Nowe tłumaczenia są umieszczane na subdomenach Google, co [...]
Czytaj całość 0 0 0

Zastosowanie AI w tworzeniu treści a standardy E-E-A-T

Opublikowano 02-06-2025 08:04:35
Obecność narzędzi sztucznej inteligencji w procesie tworzenia treści wzbudza wiele pytań dotyczących ich wiarygodności. Jak wynika z najnowszych analiz, wykorzystanie AI w produkcji treści jest możliw [...]
Czytaj całość 0 0 0