Z internetów

0
0

Na blogu "Blog Sempai" opublikowano artykuł dotyczący kampanii Demand Generation, wcześniej znanych jako kampanie Discovery. Nowa nazwa pojawiła się w odpowiedzi na potrzebę rewolucji w podejściu do reklamy, łącząc w sobie funkcje dotarcia do użytkowników na różnych etapach lejka sprzedażowego. Kampanie te, skierowane na odkrywanie nowych produktów i usług, zdobyły uznanie wśród reklamodawców, co zaowocowało poszerzeniem ich możliwości, w tym wyświetlaniem na desktopach.

W artykule omówiono także, jak te zmiany wpłynęły na przestrzeń reklamową w serwisach takich jak Google Search, YouTube oraz Gmail. W związku z tym warto zapoznać się z pełnym tekstem, który dostarcza szczegółowych informacji na temat ewolucji kampanii i ich potencjału w generowaniu popytu.

Komentarze (0) do "Demand Generation - kampanie Discovery"

Zainteresuje Cię też:

Postępowania antymonopolowe Komisji Europejskiej wobec Google - analiza i konsekwencje

Opublikowano 12-09-2025 11:50:08
Komisja Europejska prowadziła i nadal zajmuje się kilkoma postępowaniami przeciwko Google, które mają na celu egzekwowanie unijnego prawa konkurencji. Analizowane są zarówno przyczyny postępowań, jak [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowości z zakresu sztucznej inteligencji ogłoszone w sierpniu

Opublikowano 12-09-2025 11:49:56
W sierpniu 2023 roku miały miejsce istotne wydarzenia dotyczące sztucznej inteligencji, które przyciągnęły uwagę wielu entuzjastów technologii. Zespół odpowiedzialny za rozwój produktów zaprezentował [...]
Czytaj całość 0 0 0