Z internetów

0
0

Na blogu "Blog Sempai" opublikowano artykuł dotyczący kampanii Demand Generation, wcześniej znanych jako kampanie Discovery. Nowa nazwa pojawiła się w odpowiedzi na potrzebę rewolucji w podejściu do reklamy, łącząc w sobie funkcje dotarcia do użytkowników na różnych etapach lejka sprzedażowego. Kampanie te, skierowane na odkrywanie nowych produktów i usług, zdobyły uznanie wśród reklamodawców, co zaowocowało poszerzeniem ich możliwości, w tym wyświetlaniem na desktopach.

W artykule omówiono także, jak te zmiany wpłynęły na przestrzeń reklamową w serwisach takich jak Google Search, YouTube oraz Gmail. W związku z tym warto zapoznać się z pełnym tekstem, który dostarcza szczegółowych informacji na temat ewolucji kampanii i ich potencjału w generowaniu popytu.

Komentarze (0) do "Demand Generation - kampanie Discovery"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0