Z internetów

0
0

Google aktualnie prowadzi badania, w których pyta użytkowników, czy wyniki wyszukiwania związane z marketingiem partnerskim lub recenzjami są pomocne. Google zaczęło wyświetlać nowy moduł na stronach wyników wyszukiwania, w którym użytkownicy mogą ocenić, czy dany wynik jest przydatny. Moduł ten pojawia się na niektórych stronach wyników wyszukiwania zawierających strony związane z marketingiem partnerskim lub recenzjami. To interesujące badanie może pomóc Google w dalszej optymalizacji wyników wyszukiwania i dostarczać użytkownikom bardziej trafne treści. Czy ta funkcja zostanie wprowadzona globalnie i jak wpłynie na rankingi stron w wynikach wyszukiwania? Dowiedz się więcej czytając oryginalny artykuł.

Komentarze (0) do "Czy wyniki wyszukiwania związane wyszukiwaniem są pomocne - recenzje i marketing"

Zainteresuje Cię też:

Najlepsze blogi SEO, które warto śledzić

Opublikowano 03-12-2025 13:45:41
W najnowszym wpisie na blogu zaprezentowano listę 13 wyjątkowych blogów SEO, które wyróżniają się na tle powszechnie znanych źródeł. Autorzy tych cennych stron dostarczają oryginalnych analiz oraz pra [...]
Czytaj całość 0 0 0

Adobe przejmuje Semrush: co to oznacza dla SEO i przyszłości marketingu

Opublikowano 24-11-2025 12:58:06
W świecie marketingu zapanowało zamieszanie po ogłoszeniu, że Adobe planuje przejęcie Semrush, które ma zostać sfinalizowane w 2026 roku. Specjaliści dążą do zrozumienia, jak ta transakcja wpłynie na [...]
Czytaj całość 0 0 0