Z internetów

0
0

Google aktualnie prowadzi badania, w których pyta użytkowników, czy wyniki wyszukiwania związane z marketingiem partnerskim lub recenzjami są pomocne. Google zaczęło wyświetlać nowy moduł na stronach wyników wyszukiwania, w którym użytkownicy mogą ocenić, czy dany wynik jest przydatny. Moduł ten pojawia się na niektórych stronach wyników wyszukiwania zawierających strony związane z marketingiem partnerskim lub recenzjami. To interesujące badanie może pomóc Google w dalszej optymalizacji wyników wyszukiwania i dostarczać użytkownikom bardziej trafne treści. Czy ta funkcja zostanie wprowadzona globalnie i jak wpłynie na rankingi stron w wynikach wyszukiwania? Dowiedz się więcej czytając oryginalny artykuł.

Komentarze (0) do "Czy wyniki wyszukiwania związane wyszukiwaniem są pomocne - recenzje i marketing"

Zainteresuje Cię też:

Zalety i wady korzystania z ChatGPT w 2025 roku

Opublikowano 24-09-2025 10:11:46
W 2025 roku ChatGPT stanie się narzędziem, które zyska zaufanie milionów użytkowników na całym świecie. Mimo ogromnych możliwości, w tym wspomagania tworzenia treści i codziennego rozwiązywania proble [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google Search Central Live w Dubaju 2025 - nowości w SEO

Opublikowano 24-09-2025 10:11:20
W nadchodzącym roku 2025 w Dubaju odbędzie się wyjątkowe wydarzenie pod hasłem Google Search Central Live. Uczestnicy będą mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz techniki związane z optymalizacją S [...]
Czytaj całość 0 0 0