Z internetów

0
0

Google aktualnie prowadzi badania, w których pyta użytkowników, czy wyniki wyszukiwania związane z marketingiem partnerskim lub recenzjami są pomocne. Google zaczęło wyświetlać nowy moduł na stronach wyników wyszukiwania, w którym użytkownicy mogą ocenić, czy dany wynik jest przydatny. Moduł ten pojawia się na niektórych stronach wyników wyszukiwania zawierających strony związane z marketingiem partnerskim lub recenzjami. To interesujące badanie może pomóc Google w dalszej optymalizacji wyników wyszukiwania i dostarczać użytkownikom bardziej trafne treści. Czy ta funkcja zostanie wprowadzona globalnie i jak wpłynie na rankingi stron w wynikach wyszukiwania? Dowiedz się więcej czytając oryginalny artykuł.

Komentarze (0) do "Czy wyniki wyszukiwania związane wyszukiwaniem są pomocne - recenzje i marketing"

Zainteresuje Cię też:

Książka o marketingu w wyszukiwarkach - nowe spojrzenie na pozycjonowanie

Opublikowano 28-07-2025 15:37:45
Autor publikacji "Marketing w wyszukiwarkach internetowych" dzieli się swoimi wieloletnimi doświadczeniami w dziedzinie SEO. Książka jest owocem pasji i wiedzy zdobytej od lat 90-tych, kiedy zaczynał [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe możliwości z API Google Trends: dostęp do danych o trendach wyszukiwania

Opublikowano 28-07-2025 15:34:58
Właśnie zaprezentowano beta wersję API Google Trends, która umożliwi użytkownikom łatwy dostęp do danych dotyczących trendów wyszukiwania. To innowacyjne narzędzie zyska zainteresowanie twórców treści [...]
Czytaj całość 0 0 0