Z internetów

0
0

W rejonie Phoenix, Arizona, zauważono ogromną liczbę billboardów reklamujących kancelarie prawne, co skłoniło lokalnych mieszkańców do zabawy w liczenie ich ilości. Wśród wyróżniających się firm znalazła się Rafi Law Group, która zdobyła popularność dzięki intensywnej kampanii reklamowej, co może wiązać się z ich powracającymi wysokimi pozycjami w wynikach wyszukiwania Google po serii aktualizacji. Blog Diggity Marketing porusza również kwestie związku między taką formą reklamy a widocznością w internecie.

Analiza trendów związanych z wyszukiwaniem wykazuje, że zapytania dotyczące Rafi Law Group wzrosły o 30% w okresie letnim, co może sugerować, że skuteczna kampania billboardowa przyczyniła się do zwiększenia ich rozpoznawalności i poprawy w rankingach Google. Osoby zainteresowane szczegółami tego zjawiska oraz wpływem reklam na pozycjonowanie powinny zapoznać się z pełnym artykułem na blogu.

Komentarze (0) do "Czy reklamy zewnętrzne mogą poprawić ranking Google?"

Zainteresuje Cię też:

Wpływ AI na małe biznesy: wywiad z LSG w Forbes

Opublikowano 05-08-2025 15:16:58
W najnowszym wywiadzie dla Forbes, localseoguide.com dzieli się spostrzeżeniami na temat wyzwań, przed którymi stają małe firmy w erze sztucznej inteligencji w wyszukiwarkach. Rozmowa przeprowadzona p [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak Yoast SEO dla Shopify może zwiększyć Twoją widoczność na Black Friday

Opublikowano 05-08-2025 15:16:29
Zbliżający się Black Friday to szansa na osiągnięcie rekordowych wyników sprzedaży, a aplikacja Yoast SEO dla Shopify może być kluczowym narzędziem, które pomoże sklepom internetowym wyróżnić się w tł [...]
Czytaj całość 0 0 0