Z internetów

0
0

W rejonie Phoenix, Arizona, zauważono ogromną liczbę billboardów reklamujących kancelarie prawne, co skłoniło lokalnych mieszkańców do zabawy w liczenie ich ilości. Wśród wyróżniających się firm znalazła się Rafi Law Group, która zdobyła popularność dzięki intensywnej kampanii reklamowej, co może wiązać się z ich powracającymi wysokimi pozycjami w wynikach wyszukiwania Google po serii aktualizacji. Blog Diggity Marketing porusza również kwestie związku między taką formą reklamy a widocznością w internecie.

Analiza trendów związanych z wyszukiwaniem wykazuje, że zapytania dotyczące Rafi Law Group wzrosły o 30% w okresie letnim, co może sugerować, że skuteczna kampania billboardowa przyczyniła się do zwiększenia ich rozpoznawalności i poprawy w rankingach Google. Osoby zainteresowane szczegółami tego zjawiska oraz wpływem reklam na pozycjonowanie powinny zapoznać się z pełnym artykułem na blogu.

Komentarze (0) do "Czy reklamy zewnętrzne mogą poprawić ranking Google?"

Zainteresuje Cię też:

Nowe możliwości z filtrem zapytań markowych w Search Console

Opublikowano 15-12-2025 20:55:36
W najnowszym wpisie na blogu Google Search Central zaprezentowano innowacyjny filtr zapytań markowych w narzędziu Search Console. Funkcjonalność ta ma na celu ułatwienie analizy danych dotyczących wyd [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe narzędzie AI w Google Search Console ułatwia analizę

Opublikowano 15-12-2025 20:55:32
Właściciele stron internetowych i specjaliści SEO zyskali nowe wsparcie w postaci innowacyjnego narzędzia opartego na sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób analizy danych w Google Sear [...]
Czytaj całość 0 0 0