Z internetów

0
0

Coraz większa liczba osób rezygnuje z tradycyjnej telewizji na rzecz usług streamingu. Nie jest to jednak koniec reklam dla widzów. Najnowsze badania pokazują, że reklamy na telewizji podłączonej do internetu (Connected TV advertising) docierają do oglądających, korzystając z ich ulubionych aplikacji i inteligentnych telewizorów. Dzięki temu, marketerzy mają możliwość skierowania swoich przekazów do konkretnej grupy docelowych odbiorców, co wpływa na efektywność kampanii reklamowych.

Warto zastanowić się nad możliwościami, jakie daje reklama na telewizji podłączonej do internetu. Reklamodawcy mogą w sposób precyzyjny dotrzeć do grupy docelowych odbiorców i tym samym zwiększyć skuteczność swoich kampanii promocyjnych. Zapoznaj się z treścią podanego tekstu, aby dowiedzieć się więcej na temat reklamy na telewizji podłączonej do internetu.

Komentarze (0) do "Coraz większa liczba osób rezygnuje z tradycyjnej telewizji na rzecz usług streamingu"

Zainteresuje Cię też:

Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów

Opublikowano 18-09-2024 07:12:31
Dziennikarz Search Engine Journal Blog informuje, że Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów. Aby jednak z niej skorzystać na maksimum, konieczne jest opanowanie umieję [...]
Czytaj całość 0 0 0

AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję

Opublikowano 18-09-2024 07:12:17
AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję, są najważniejszym czynnikiem wpływającym na SEO od czasu mobilności, a może nawet w historii. Dzięki ekskluzywnym danym zebranym p [...]
Czytaj całość 0 0 0