Z internetów

0
0

Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest tzw. handel konwersacyjny, czyli możliwość kontaktu klientów z firmą za pośrednictwem wybranej przez nich platformy komunikacyjnej. Wydaje się to bardzo przydatne rozwiązanie, zapewniające 24/7 wsparcie dla klientów. Jednak czy na pewno jest to dobre rozwiązanie?

Pewne jest, że dobra obsługa klienta ma ogromne znaczenie dla procesu zakupowego. Wpływa na decyzje zakupowe aż 73% osób i jest bardziej wpływowa niż reklama dla 65% klientów. Czy jednak powinniśmy zostawić obsługę klienta w rękach automatycznych botów? Zapewne dla wielu firm jest to korzystne ze względu na dostępność non-stop. Jednak jeśli wszyscy konkurenci robią to samo, to wyróżni się ta firma, która oferuje obsługę prowadzoną przez prawdziwych ludzi.

Komentarze (0) do "Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest handel konwersacyjny"

Zainteresuje Cię też:

OpenAI wkracza na konkurencyjny rynek wyszukiwarek internetowych

Opublikowano 26-07-2024 07:06:31
OpenAI wkracza na konkurencyjny rynek wyszukiwarek internetowych, prezentując prototyp AI-powered search engine o nazwie SearchGPT. Zamiast dostarczać listę linków, SearchGPT stara się dostarczać zwię [...]
Czytaj całość 0 0 0

Reddit zaktualizowało plik robots.txt i blokuje wyszukiwarkę Bing

Opublikowano 26-07-2024 07:06:04
Reddit zaktualizowało plik robots.txt, uniemożliwiając robotom wyszukiwarek Bing i wielu innych przeglądanie strony. "Bing przestał przeglądać Reddit po wprowadzeniu przez nich zaktualizowanego pliku [...]
Czytaj całość 0 0 0