Z internetów

0
0

Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest tzw. handel konwersacyjny, czyli możliwość kontaktu klientów z firmą za pośrednictwem wybranej przez nich platformy komunikacyjnej. Wydaje się to bardzo przydatne rozwiązanie, zapewniające 24/7 wsparcie dla klientów. Jednak czy na pewno jest to dobre rozwiązanie?

Pewne jest, że dobra obsługa klienta ma ogromne znaczenie dla procesu zakupowego. Wpływa na decyzje zakupowe aż 73% osób i jest bardziej wpływowa niż reklama dla 65% klientów. Czy jednak powinniśmy zostawić obsługę klienta w rękach automatycznych botów? Zapewne dla wielu firm jest to korzystne ze względu na dostępność non-stop. Jednak jeśli wszyscy konkurenci robią to samo, to wyróżni się ta firma, która oferuje obsługę prowadzoną przez prawdziwych ludzi.

Komentarze (0) do "Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest handel konwersacyjny"

Zainteresuje Cię też:

Jak szybkość ładowania strony wpływa na użytkowników

Opublikowano 17-11-2025 12:48:04
Badania pokazują, że nawet niewielkie opóźnienie w czasie ładowania strony może znacząco wpłynąć na liczbę odwiedzin. Portal Yoast SEO zwraca uwagę na kluczowe aspekty związane z wydajnością witryn, k [...]
Czytaj całość 0 0 0

Doodle for Google wraca, aby uczcić supermoce uczniów

Opublikowano 17-11-2025 12:47:57
Właśnie wystartowała nowa edycja Doodle for Google, która ma na celu podkreślenie niezwykłych talentów i możliwości uczniów. Konkurs zachęca dzieci do kreatywnego myślenia oraz artystycznego wyrażania [...]
Czytaj całość 0 0 0