Z internetów

0
0

Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest tzw. handel konwersacyjny, czyli możliwość kontaktu klientów z firmą za pośrednictwem wybranej przez nich platformy komunikacyjnej. Wydaje się to bardzo przydatne rozwiązanie, zapewniające 24/7 wsparcie dla klientów. Jednak czy na pewno jest to dobre rozwiązanie?

Pewne jest, że dobra obsługa klienta ma ogromne znaczenie dla procesu zakupowego. Wpływa na decyzje zakupowe aż 73% osób i jest bardziej wpływowa niż reklama dla 65% klientów. Czy jednak powinniśmy zostawić obsługę klienta w rękach automatycznych botów? Zapewne dla wielu firm jest to korzystne ze względu na dostępność non-stop. Jednak jeśli wszyscy konkurenci robią to samo, to wyróżni się ta firma, która oferuje obsługę prowadzoną przez prawdziwych ludzi.

Komentarze (0) do "Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest handel konwersacyjny"

Zainteresuje Cię też:

Kluczowe wnioski z wydarzenia Google Search Central Zurich 2025

Opublikowano 12-12-2025 11:45:17
Podczas tegorocznego wydarzenia Google Search Central Zurich, eksperci branży SEO z całej Europy i Stanów Zjednoczonych mieli okazję zapoznać się z nowinkami oraz aktualizacjami związanymi z wyszukiwa [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe funkcje i partnerstwa w wsparciu dla internetu

Opublikowano 12-12-2025 11:45:04
W ostatnim czasie zapowiedziano szereg innowacji, które mają na celu wsparcie rozwoju sieci internetowej. Informacje te dotyczą nie tylko nowych funkcji, ale także współpracy z partnerami, co ma przyc [...]
Czytaj całość 0 0 0