Z internetów

0
0

Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest tzw. handel konwersacyjny, czyli możliwość kontaktu klientów z firmą za pośrednictwem wybranej przez nich platformy komunikacyjnej. Wydaje się to bardzo przydatne rozwiązanie, zapewniające 24/7 wsparcie dla klientów. Jednak czy na pewno jest to dobre rozwiązanie?

Pewne jest, że dobra obsługa klienta ma ogromne znaczenie dla procesu zakupowego. Wpływa na decyzje zakupowe aż 73% osób i jest bardziej wpływowa niż reklama dla 65% klientów. Czy jednak powinniśmy zostawić obsługę klienta w rękach automatycznych botów? Zapewne dla wielu firm jest to korzystne ze względu na dostępność non-stop. Jednak jeśli wszyscy konkurenci robią to samo, to wyróżni się ta firma, która oferuje obsługę prowadzoną przez prawdziwych ludzi.

Komentarze (0) do "Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest handel konwersacyjny"

Zainteresuje Cię też:

Przygotowania do Black Friday w e-commerce: Kluczowe wskazówki na ostatnią chwilę

Opublikowano 07-11-2025 16:48:20
Zbliżający się Black Friday zachęca przedsiębiorców e-commerce do końcowych szlifów w strategii SEO. Eksperci z Yoast przekonują, że widoczność w wyszukiwarkach oraz sztucznej inteligencji ma kluczowe [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google Finance wprowadza nowe funkcje AI dla inwestorów

Opublikowano 07-11-2025 16:48:15
W najnowszym aktualizowaniu Google Finance firma wprowadziła zaawansowane funkcje oparte na sztucznej inteligencji, mające na celu poprawę doświadczeń użytkowników w zakresie badań finansowych i anali [...]
Czytaj całość 0 0 0