Z internetów

0
0

Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest tzw. handel konwersacyjny, czyli możliwość kontaktu klientów z firmą za pośrednictwem wybranej przez nich platformy komunikacyjnej. Wydaje się to bardzo przydatne rozwiązanie, zapewniające 24/7 wsparcie dla klientów. Jednak czy na pewno jest to dobre rozwiązanie?

Pewne jest, że dobra obsługa klienta ma ogromne znaczenie dla procesu zakupowego. Wpływa na decyzje zakupowe aż 73% osób i jest bardziej wpływowa niż reklama dla 65% klientów. Czy jednak powinniśmy zostawić obsługę klienta w rękach automatycznych botów? Zapewne dla wielu firm jest to korzystne ze względu na dostępność non-stop. Jednak jeśli wszyscy konkurenci robią to samo, to wyróżni się ta firma, która oferuje obsługę prowadzoną przez prawdziwych ludzi.

Komentarze (0) do "Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest handel konwersacyjny"

Zainteresuje Cię też:

Personalizacja wyszukiwania z pomocą narzędzi Google AI

Opublikowano 27-06-2025 18:08:19
Nowe techniki personalizacji wyników wyszukiwania z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji, takich jak Gemini i NotebookLM, zyskują na popularności. Użytkownicy są zachęcani do dzielenia się s [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak AI Search wpływa na ruch w wyszukiwarkach?

Opublikowano 27-06-2025 18:08:07
Ostatnie analizy wskazują, że sztuczna inteligencja nadal nie przyciąga znaczącego ruchu do większości stron internetowych. Chociaż teksty o rosnącej popularności AI Search pojawiają się jak grzyby po [...]
Czytaj całość 0 0 0