Z internetów

0
0

Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest tzw. handel konwersacyjny, czyli możliwość kontaktu klientów z firmą za pośrednictwem wybranej przez nich platformy komunikacyjnej. Wydaje się to bardzo przydatne rozwiązanie, zapewniające 24/7 wsparcie dla klientów. Jednak czy na pewno jest to dobre rozwiązanie?

Pewne jest, że dobra obsługa klienta ma ogromne znaczenie dla procesu zakupowego. Wpływa na decyzje zakupowe aż 73% osób i jest bardziej wpływowa niż reklama dla 65% klientów. Czy jednak powinniśmy zostawić obsługę klienta w rękach automatycznych botów? Zapewne dla wielu firm jest to korzystne ze względu na dostępność non-stop. Jednak jeśli wszyscy konkurenci robią to samo, to wyróżni się ta firma, która oferuje obsługę prowadzoną przez prawdziwych ludzi.

Komentarze (0) do "Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest handel konwersacyjny"

Zainteresuje Cię też:

Postępowania antymonopolowe Komisji Europejskiej wobec Google - analiza i konsekwencje

Opublikowano 12-09-2025 11:50:08
Komisja Europejska prowadziła i nadal zajmuje się kilkoma postępowaniami przeciwko Google, które mają na celu egzekwowanie unijnego prawa konkurencji. Analizowane są zarówno przyczyny postępowań, jak [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowości z zakresu sztucznej inteligencji ogłoszone w sierpniu

Opublikowano 12-09-2025 11:49:56
W sierpniu 2023 roku miały miejsce istotne wydarzenia dotyczące sztucznej inteligencji, które przyciągnęły uwagę wielu entuzjastów technologii. Zespół odpowiedzialny za rozwój produktów zaprezentował [...]
Czytaj całość 0 0 0