Z internetów

0
0

Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest tzw. handel konwersacyjny, czyli możliwość kontaktu klientów z firmą za pośrednictwem wybranej przez nich platformy komunikacyjnej. Wydaje się to bardzo przydatne rozwiązanie, zapewniające 24/7 wsparcie dla klientów. Jednak czy na pewno jest to dobre rozwiązanie?

Pewne jest, że dobra obsługa klienta ma ogromne znaczenie dla procesu zakupowego. Wpływa na decyzje zakupowe aż 73% osób i jest bardziej wpływowa niż reklama dla 65% klientów. Czy jednak powinniśmy zostawić obsługę klienta w rękach automatycznych botów? Zapewne dla wielu firm jest to korzystne ze względu na dostępność non-stop. Jednak jeśli wszyscy konkurenci robią to samo, to wyróżni się ta firma, która oferuje obsługę prowadzoną przez prawdziwych ludzi.

Komentarze (0) do "Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest handel konwersacyjny"

Zainteresuje Cię też:

Poradnik dotyczący optymalizacji aplikacji w sklepach

Opublikowano 07-11-2024 11:36:54
Na blogu "Yoast SEO" opublikowano poradnik dotyczący optymalizacji aplikacji w sklepach (ASO), który pomoże programistom i marketerom zwiększyć widoczność ich produktów w zatłoczonych marketplace'ach. [...]
Czytaj całość 0 0 0

Przewodnik dla początkujących na platformie Shopify

Opublikowano 07-11-2024 11:36:35
Na blogu zaprezentowano szczegółowy przewodnik dla początkujących dotyczący zakupu i prowadzenia sklepu na platformie Shopify. Autorzy podkreślają, że jest to doskonałe rozwiązanie dla małych i średni [...]
Czytaj całość 0 0 0