Z internetów

0
0

Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest tzw. handel konwersacyjny, czyli możliwość kontaktu klientów z firmą za pośrednictwem wybranej przez nich platformy komunikacyjnej. Wydaje się to bardzo przydatne rozwiązanie, zapewniające 24/7 wsparcie dla klientów. Jednak czy na pewno jest to dobre rozwiązanie?

Pewne jest, że dobra obsługa klienta ma ogromne znaczenie dla procesu zakupowego. Wpływa na decyzje zakupowe aż 73% osób i jest bardziej wpływowa niż reklama dla 65% klientów. Czy jednak powinniśmy zostawić obsługę klienta w rękach automatycznych botów? Zapewne dla wielu firm jest to korzystne ze względu na dostępność non-stop. Jednak jeśli wszyscy konkurenci robią to samo, to wyróżni się ta firma, która oferuje obsługę prowadzoną przez prawdziwych ludzi.

Komentarze (0) do "Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest handel konwersacyjny"

Zainteresuje Cię też:

Firma Yoast odświeża oprogramowanie Yoast SEO 22.5

Opublikowano 18-04-2024 06:53:44
Firma Yoast odświeża oprogramowanie Yoast SEO 22.5, dostarczając wiele usprawnień i poprawek. W nowej wersji wprowadzono m.in. ulepszenia w kwestii optymalizacji stron taksonomii oraz ułatwienia w kor [...]
Czytaj całość 0 0 0

Przewodnik początkującego do zarządzania reputacją online w 2024 roku

Opublikowano 18-04-2024 06:53:32
Według informacji zawartych w tekście bloga pt. "Przewodnik początkującego do zarządzania reputacją online w 2024 roku", online reputation management (zarządzanie reputacją online) ma kluczowe znaczen [...]
Czytaj całość 0 0 0