Z internetów

0
0

Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest tzw. handel konwersacyjny, czyli możliwość kontaktu klientów z firmą za pośrednictwem wybranej przez nich platformy komunikacyjnej. Wydaje się to bardzo przydatne rozwiązanie, zapewniające 24/7 wsparcie dla klientów. Jednak czy na pewno jest to dobre rozwiązanie?

Pewne jest, że dobra obsługa klienta ma ogromne znaczenie dla procesu zakupowego. Wpływa na decyzje zakupowe aż 73% osób i jest bardziej wpływowa niż reklama dla 65% klientów. Czy jednak powinniśmy zostawić obsługę klienta w rękach automatycznych botów? Zapewne dla wielu firm jest to korzystne ze względu na dostępność non-stop. Jednak jeśli wszyscy konkurenci robią to samo, to wyróżni się ta firma, która oferuje obsługę prowadzoną przez prawdziwych ludzi.

Komentarze (0) do "Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest handel konwersacyjny"

Zainteresuje Cię też:

Jak Circle i Google Lens pomagają w walce z oszustwami

Opublikowano 03-12-2025 13:46:45
W najnowszym wpisie na blogu omówiono zastosowanie aplikacji Circle do wyszukiwania informacji oraz Google Lens w identyfikacji wiadomości oszukańczych. Dziennikarze zwracają uwagę na rosnący problem [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 i Nano Banana Pro z nowymi funkcjonalnościami w kolejnych krajach

Opublikowano 03-12-2025 13:46:20
Na całym świecie użytkownicy zaczynają korzystać z nowych możliwości, które oferuje Gemini 3 i Nano Banana Pro. Te zaawansowane technologie wkrótce będą dostępne w większej liczbie krajów, co otwiera [...]
Czytaj całość 0 0 0