Z internetów

0
0

Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest tzw. handel konwersacyjny, czyli możliwość kontaktu klientów z firmą za pośrednictwem wybranej przez nich platformy komunikacyjnej. Wydaje się to bardzo przydatne rozwiązanie, zapewniające 24/7 wsparcie dla klientów. Jednak czy na pewno jest to dobre rozwiązanie?

Pewne jest, że dobra obsługa klienta ma ogromne znaczenie dla procesu zakupowego. Wpływa na decyzje zakupowe aż 73% osób i jest bardziej wpływowa niż reklama dla 65% klientów. Czy jednak powinniśmy zostawić obsługę klienta w rękach automatycznych botów? Zapewne dla wielu firm jest to korzystne ze względu na dostępność non-stop. Jednak jeśli wszyscy konkurenci robią to samo, to wyróżni się ta firma, która oferuje obsługę prowadzoną przez prawdziwych ludzi.

Komentarze (0) do "Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest handel konwersacyjny"

Zainteresuje Cię też:

Jak media społecznościowe wpływają na SEO

Opublikowano 13-06-2025 10:14:58
W najnowszym wpisie na blogu Profit Parrot autora omówiono istotną współpracę między mediami społecznościowymi a optymalizacją dla wyszukiwarek. Choć media społecznościowe nie mają bezpośredniego wpły [...]
Czytaj całość 0 0 0

Ranking najlepszych firm marketingowych eCommerce na 2025 rok

Opublikowano 13-06-2025 10:14:54
W najnowszym wpisie na blogu omówiono topowe agencje zajmujące się marketingiem eCommerce na przyszły rok. Wśród wyróżnionych firm można znaleźć te, które oferują zróżnicowane usługi, takie jak rozwój [...]
Czytaj całość 0 0 0