Z internetów

0
0

Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest tzw. handel konwersacyjny, czyli możliwość kontaktu klientów z firmą za pośrednictwem wybranej przez nich platformy komunikacyjnej. Wydaje się to bardzo przydatne rozwiązanie, zapewniające 24/7 wsparcie dla klientów. Jednak czy na pewno jest to dobre rozwiązanie?

Pewne jest, że dobra obsługa klienta ma ogromne znaczenie dla procesu zakupowego. Wpływa na decyzje zakupowe aż 73% osób i jest bardziej wpływowa niż reklama dla 65% klientów. Czy jednak powinniśmy zostawić obsługę klienta w rękach automatycznych botów? Zapewne dla wielu firm jest to korzystne ze względu na dostępność non-stop. Jednak jeśli wszyscy konkurenci robią to samo, to wyróżni się ta firma, która oferuje obsługę prowadzoną przez prawdziwych ludzi.

Komentarze (0) do "Coraz popularniejszą praktyką w e-commerce jest handel konwersacyjny"

Zainteresuje Cię też:

Jak poprawić SEO swojej strony? Nowy eBook z praktycznymi strategiami

Opublikowano 29-10-2025 10:56:25
Właściciele stron internetowych, którzy zmagają się z osiągnięciem lepszej widoczności w wyszukiwarkach, mogą teraz skorzystać z nowego eBooka poświęconego skutecznym technikom SEO. Autor, z wieloletn [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność grup zapytań w Search Console Insights

Opublikowano 28-10-2025 14:58:42
W najnowszym wpisie na blogu Google Search Central przedstawiono innowacyjną funkcję grup zapytań w Search Console Insights. Dzięki tej aktualizacji użytkownicy będą mogli lepiej analizować i zrozumie [...]
Czytaj całość 0 0 0