Z internetów

0
0

Coca-Cola zmaga się z krytyką po premierze trzech nowych reklam świątecznych stworzonych za pomocą sztucznej inteligencji, które nie przypadły do gustu wielu widzom. Decydenci w branży marketingowej określili kampanię jako "dystopijny koszmar" i "największy błąd brandingowy roku". Co więcej, według badań, żadna z nowych reklam nie znalazła się w czołowej trzydziestce najbardziej efektywnych kampanii świątecznych na 2024 rok.

Pomimo faktu, że nowe reklamy przyciągnęły uwagę, ich emocjonalne oddziaływanie pozostawia wiele do życzenia. Zastanawiająca jest decyzja Manuela Arroyo, głównego dyrektora marketingu Coca-Coli, czy nowatorskie podejście do kampanii świątecznych przyniesie firmie więcej szkód niż korzyści. Zachęcamy do zapoznania się z reklamami i wyrobienia sobie własnej opinii na ich temat.

Komentarze (0) do "Coca-Cola zmaga się z krytyką po premierze trzech nowych reklam świątecznych stworzonych za pomocą sztucznej inteligencji"

Zainteresuje Cię też:

Jak zmieniła się wyszukiwarka w 2025 roku

Opublikowano 17-12-2025 12:36:17
Rok 2025 przyniósł znaczące zmiany w sposobie, w jaki funkcjonuje wyszukiwanie. Obecnie proces odkrywania informacji nie opiera się już na tradycyjnym podejściu do słów kluczowych, lecz jest bardziej [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa lista zadań SEO w Yoast SEO - prostsze zarządzanie optymalizacją

Opublikowano 17-12-2025 12:35:47
Właśnie wprowadzono nową funkcjonalność w wtyczce Yoast SEO – listę zadań SEO, która ma na celu uproszczenie procesu optymalizacji stron internetowych. Dzięki niej użytkownicy otrzymują konkretne, łat [...]
Czytaj całość 0 0 0