Z internetów

0
0

Coca-Cola zmaga się z krytyką po premierze trzech nowych reklam świątecznych stworzonych za pomocą sztucznej inteligencji, które nie przypadły do gustu wielu widzom. Decydenci w branży marketingowej określili kampanię jako "dystopijny koszmar" i "największy błąd brandingowy roku". Co więcej, według badań, żadna z nowych reklam nie znalazła się w czołowej trzydziestce najbardziej efektywnych kampanii świątecznych na 2024 rok.

Pomimo faktu, że nowe reklamy przyciągnęły uwagę, ich emocjonalne oddziaływanie pozostawia wiele do życzenia. Zastanawiająca jest decyzja Manuela Arroyo, głównego dyrektora marketingu Coca-Coli, czy nowatorskie podejście do kampanii świątecznych przyniesie firmie więcej szkód niż korzyści. Zachęcamy do zapoznania się z reklamami i wyrobienia sobie własnej opinii na ich temat.

Komentarze (0) do "Coca-Cola zmaga się z krytyką po premierze trzech nowych reklam świątecznych stworzonych za pomocą sztucznej inteligencji"

Zainteresuje Cię też:

Jak rośnie zainteresowanie NBA Finals w 2025 roku?

Opublikowano 06-06-2025 09:58:20
W ostatnich tygodniach zauważono znaczący wzrost zainteresowania tematyką NBA Finals oraz ogólnymi trendami w koszykówce. Analizy pokazują, że fani aktywniej poszukują informacji o rozgrywkach, co moż [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak struktura danych wpływa na SEO w erze AI?

Opublikowano 04-06-2025 09:34:16
W obliczu rosnącej roli sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu, specjaliści od marketingu starają się dostosowywać swoje strategie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby algorytmów. Powstanie Generative Se [...]
Czytaj całość 0 0 0