Z internetów

0
0

Coca-Cola zmaga się z krytyką po premierze trzech nowych reklam świątecznych stworzonych za pomocą sztucznej inteligencji, które nie przypadły do gustu wielu widzom. Decydenci w branży marketingowej określili kampanię jako "dystopijny koszmar" i "największy błąd brandingowy roku". Co więcej, według badań, żadna z nowych reklam nie znalazła się w czołowej trzydziestce najbardziej efektywnych kampanii świątecznych na 2024 rok.

Pomimo faktu, że nowe reklamy przyciągnęły uwagę, ich emocjonalne oddziaływanie pozostawia wiele do życzenia. Zastanawiająca jest decyzja Manuela Arroyo, głównego dyrektora marketingu Coca-Coli, czy nowatorskie podejście do kampanii świątecznych przyniesie firmie więcej szkód niż korzyści. Zachęcamy do zapoznania się z reklamami i wyrobienia sobie własnej opinii na ich temat.

Komentarze (0) do "Coca-Cola zmaga się z krytyką po premierze trzech nowych reklam świątecznych stworzonych za pomocą sztucznej inteligencji"

Zainteresuje Cię też:

Wpływ AI na małe biznesy: wywiad z LSG w Forbes

Opublikowano 05-08-2025 15:16:58
W najnowszym wywiadzie dla Forbes, localseoguide.com dzieli się spostrzeżeniami na temat wyzwań, przed którymi stają małe firmy w erze sztucznej inteligencji w wyszukiwarkach. Rozmowa przeprowadzona p [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak Yoast SEO dla Shopify może zwiększyć Twoją widoczność na Black Friday

Opublikowano 05-08-2025 15:16:29
Zbliżający się Black Friday to szansa na osiągnięcie rekordowych wyników sprzedaży, a aplikacja Yoast SEO dla Shopify może być kluczowym narzędziem, które pomoże sklepom internetowym wyróżnić się w tł [...]
Czytaj całość 0 0 0