0
0
|
Coca-Cola zmaga się z krytyką po premierze trzech nowych reklam świątecznych stworzonych za pomocą sztucznej inteligencji |
Coca-Cola zmaga się z krytyką po premierze trzech nowych reklam świątecznych stworzonych za pomocą sztucznej inteligencji, które nie przypadły do gustu wielu widzom. Decydenci w branży marketingowej określili kampanię jako "dystopijny koszmar" i "największy błąd brandingowy roku". Co więcej, według badań, żadna z nowych reklam nie znalazła się w czołowej trzydziestce najbardziej efektywnych kampanii świątecznych na 2024 rok.
Pomimo faktu, że nowe reklamy przyciągnęły uwagę, ich emocjonalne oddziaływanie pozostawia wiele do życzenia. Zastanawiająca jest decyzja Manuela Arroyo, głównego dyrektora marketingu Coca-Coli, czy nowatorskie podejście do kampanii świątecznych przyniesie firmie więcej szkód niż korzyści. Zachęcamy do zapoznania się z reklamami i wyrobienia sobie własnej opinii na ich temat.