Z internetów

0
0

Firma specjalizująca się w usługach marketingu internetowego, Thrive, podzieliła się zestawieniem 8 kluczowych pytań, które warto zadać przed uruchomieniem strony internetowej sklepu internetowego. Wśród nich znajdują się kwestie dotyczące przyjazności projektu strony dla użytkowników, zabezpieczeń transakcji, dostępności opcji wsparcia klienta, optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, zarządzania opiniami klientów oraz powiązań z mediami społecznościowymi i Google Analytics. Autor artykułu zachęca również do przetestowania witryny i naprawy ewentualnych problemów przed jej uruchomieniem. Zdecydowanie warto wziąć pod uwagę te aspekty i przeczytać cały tekst dla pełnego zrozumienia tych zagadnień przed rozpoczęciem prowadzenia własnego sklepu internetowego.

Komentarze (0) do "Co rozważyć przed uruchomieniem witryny e-commerce"

Zainteresuje Cię też:

Optymalizacja jakości sklepu Google: kluczowe wskazówki dla e-commerce

Opublikowano 17-05-2025 13:21:33
W nowym wpisie na blogu Brodiego Clarka omówiono istotne aspekty optymalizacji jakości sklepu w kontekście SEO dla e-commerce. Autor podkreśla znaczenie mało znanych wskaźników, które wpływają na ocen [...]
Czytaj całość 0 0 0

Skalowanie treści e-commerce dzięki modelom językowym

Opublikowano 17-05-2025 13:21:05
Zespół OBI, we współpracy z Performance Media i Senuto, znalazł sposób na efektywne wypełnienie dużej liczby podstron treścią dostosowaną do potrzeb swoich klientów. Przy rosnącej liczbie asortymentu [...]
Czytaj całość 0 0 0