Z internetów

0
0

Firma specjalizująca się w usługach marketingu internetowego, Thrive, podzieliła się zestawieniem 8 kluczowych pytań, które warto zadać przed uruchomieniem strony internetowej sklepu internetowego. Wśród nich znajdują się kwestie dotyczące przyjazności projektu strony dla użytkowników, zabezpieczeń transakcji, dostępności opcji wsparcia klienta, optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, zarządzania opiniami klientów oraz powiązań z mediami społecznościowymi i Google Analytics. Autor artykułu zachęca również do przetestowania witryny i naprawy ewentualnych problemów przed jej uruchomieniem. Zdecydowanie warto wziąć pod uwagę te aspekty i przeczytać cały tekst dla pełnego zrozumienia tych zagadnień przed rozpoczęciem prowadzenia własnego sklepu internetowego.

Komentarze (0) do "Co rozważyć przed uruchomieniem witryny e-commerce"

Zainteresuje Cię też:

Ranking najlepszych firm marketingowych eCommerce na 2025 rok

Opublikowano 13-06-2025 10:14:54
W najnowszym wpisie na blogu omówiono topowe agencje zajmujące się marketingiem eCommerce na przyszły rok. Wśród wyróżnionych firm można znaleźć te, które oferują zróżnicowane usługi, takie jak rozwój [...]
Czytaj całość 0 0 0

Optymalizacja jakości sklepu Google: kluczowe wskazówki dla e-commerce

Opublikowano 17-05-2025 13:21:33
W nowym wpisie na blogu Brodiego Clarka omówiono istotne aspekty optymalizacji jakości sklepu w kontekście SEO dla e-commerce. Autor podkreśla znaczenie mało znanych wskaźników, które wpływają na ocen [...]
Czytaj całość 0 0 0