Z internetów

0
0

Firma specjalizująca się w usługach marketingu internetowego, Thrive, podzieliła się zestawieniem 8 kluczowych pytań, które warto zadać przed uruchomieniem strony internetowej sklepu internetowego. Wśród nich znajdują się kwestie dotyczące przyjazności projektu strony dla użytkowników, zabezpieczeń transakcji, dostępności opcji wsparcia klienta, optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, zarządzania opiniami klientów oraz powiązań z mediami społecznościowymi i Google Analytics. Autor artykułu zachęca również do przetestowania witryny i naprawy ewentualnych problemów przed jej uruchomieniem. Zdecydowanie warto wziąć pod uwagę te aspekty i przeczytać cały tekst dla pełnego zrozumienia tych zagadnień przed rozpoczęciem prowadzenia własnego sklepu internetowego.

Komentarze (0) do "Co rozważyć przed uruchomieniem witryny e-commerce"

Zainteresuje Cię też:

Sposoby eliminacji duplikacji treści na stronach e-commerce

Opublikowano 04-09-2024 05:34:05
Według informacji zamieszczonych na blogu "Bruce Clay Blog", eliminacja duplikatów treści na stronach e-commerce może być trudnym wyzwaniem. Autor artykułu przedstawia główne przyczyny duplikatów treś [...]
Czytaj całość 0 0 0

Optymalizacja obrazów w e-commerce

Opublikowano 16-08-2024 16:37:20
Specjaliści ds. e-commerce opracowali listę 8 najważniejszych trików optymalizacji obrazów, które pomogą zwiększyć konwersje, pozycjonowanie SEO i zatrzymać klientów - informuje dziennikarz. Zwiększen [...]
Czytaj całość 0 0 0