Z internetów

0
0

Nowe badania przeprowadzone przez zespół z Uniwersytetu w Hagen ukazały ciemne strony automatyzacji w reklamie internetowej, zwłaszcza w kontekście systemów opartych na sztucznej inteligencji. Analiza dwóch konkurujących firm wykazała, że poważny błąd w śledzeniu konwersji spowodował znaczne obniżenie efektywności ich kampanii reklamowej, co podkreśla niebezpieczeństwa związane z używaniem automatycznych algorytmów bez odpowiednich mechanizmów kontrolnych.

Wyniki tego badania zwracają uwagę na konieczność dokładnego monitorowania algorytmów oraz edukacji reklamodawców w zakresie zarządzania kampaniami. Autorzy pracy apelują o większą ostrożność w podejściu do automatyzacji i podkreślają znaczenie manualnych interwencji, aby zminimalizować ryzyko wynikające z błędnych decyzji. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym tekstem, aby lepiej zrozumieć wnioski i implikacje z tego badania.

Komentarze (0) do "Ciemne strony automatyzacji w reklamie internetowej"

Zainteresuje Cię też:

FTC: GoDaddy Hosting był ślepy na zagrożenia bezpieczeństwa

Opublikowano 20-01-2025 19:58:31
Amerykańska Komisja Federalna ds. Handlu (FTC) wniosła zarzuty wobec firmy GoDaddy, oskarżając ją o nieprzestrzeganie standardów bezpieczeństwa, co skutkowało wieloma naruszeniami danych. FTC wskazuje [...]
Czytaj całość 0 0 0

6 kroków do skutecznego rozpoczęcia blogowania oraz generowania dochodów

Opublikowano 20-01-2025 08:08:31
Na blogu Ryan Robinsona opublikowano przewodnik dla początkujących, który przedstawia sześć kroków do skutecznego rozpoczęcia blogowania oraz generowania dochodów. Autor, z ponad dziesięcioletnim dośw [...]
Czytaj całość 0 0 0