Z internetów

0
0
W tekście "Brak ruchu organicznego z artykułów blogowych – jak sobie z nim radzić?" autor opisuje problem braku ruchu organicznego z artykułów blogowych na stronach sklepów internetowych. Publikowanie wartościowych treści na blogu może zwiększyć świadomość marki i wspierać sprzedaż, ale co zrobić, gdy artykuły nie generują ruchu? Ruch organiczny jest istotny z perspektywy SEO i wartości całej domeny, a także sygnalizuje, że treści są dobrze przyjęte przez roboty Google i odpowiadają na potrzeby użytkowników. Jednak według badań, 91% adresów URL w Google nie pozyskuje ruchu organicznego, a około 27% artykułów na blogach najpopularniejszych sklepów internetowych nie generuje żadnego ruchu organicznego. Brak ruchu organicznego nie wynika tylko z niewłaściwej optymalizacji SEO, ale może być też związany z sezonowością lub innymi czynnikami. Autor zaprasza do zapoznania się z dalszą treścią.
Komentarze (0) do "Brak ruchu z artykułów na blogu"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0