Z internetów

0
0
W tekście "Brak ruchu organicznego z artykułów blogowych – jak sobie z nim radzić?" autor opisuje problem braku ruchu organicznego z artykułów blogowych na stronach sklepów internetowych. Publikowanie wartościowych treści na blogu może zwiększyć świadomość marki i wspierać sprzedaż, ale co zrobić, gdy artykuły nie generują ruchu? Ruch organiczny jest istotny z perspektywy SEO i wartości całej domeny, a także sygnalizuje, że treści są dobrze przyjęte przez roboty Google i odpowiadają na potrzeby użytkowników. Jednak według badań, 91% adresów URL w Google nie pozyskuje ruchu organicznego, a około 27% artykułów na blogach najpopularniejszych sklepów internetowych nie generuje żadnego ruchu organicznego. Brak ruchu organicznego nie wynika tylko z niewłaściwej optymalizacji SEO, ale może być też związany z sezonowością lub innymi czynnikami. Autor zaprasza do zapoznania się z dalszą treścią.
Komentarze (0) do "Brak ruchu z artykułów na blogu"

Zainteresuje Cię też:

Jak rośnie zainteresowanie NBA Finals w 2025 roku?

Opublikowano 06-06-2025 09:58:20
W ostatnich tygodniach zauważono znaczący wzrost zainteresowania tematyką NBA Finals oraz ogólnymi trendami w koszykówce. Analizy pokazują, że fani aktywniej poszukują informacji o rozgrywkach, co moż [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak struktura danych wpływa na SEO w erze AI?

Opublikowano 04-06-2025 09:34:16
W obliczu rosnącej roli sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu, specjaliści od marketingu starają się dostosowywać swoje strategie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby algorytmów. Powstanie Generative Se [...]
Czytaj całość 0 0 0