Z internetów

0
0
W tekście "Brak ruchu organicznego z artykułów blogowych – jak sobie z nim radzić?" autor opisuje problem braku ruchu organicznego z artykułów blogowych na stronach sklepów internetowych. Publikowanie wartościowych treści na blogu może zwiększyć świadomość marki i wspierać sprzedaż, ale co zrobić, gdy artykuły nie generują ruchu? Ruch organiczny jest istotny z perspektywy SEO i wartości całej domeny, a także sygnalizuje, że treści są dobrze przyjęte przez roboty Google i odpowiadają na potrzeby użytkowników. Jednak według badań, 91% adresów URL w Google nie pozyskuje ruchu organicznego, a około 27% artykułów na blogach najpopularniejszych sklepów internetowych nie generuje żadnego ruchu organicznego. Brak ruchu organicznego nie wynika tylko z niewłaściwej optymalizacji SEO, ale może być też związany z sezonowością lub innymi czynnikami. Autor zaprasza do zapoznania się z dalszą treścią.
Komentarze (0) do "Brak ruchu z artykułów na blogu"

Zainteresuje Cię też:

Kluczowe wnioski z analiz trendów organicznych na Black Friday 2025

Opublikowano 08-12-2025 09:49:09
W 2025 roku obserwuje się znaczące wahania w organicznym ruchu wyszukiwania związanym z Black Friday, a wnioski z analizy danych z takich krajów jak USA, UK, Niemcy, Hiszpania, Francja i Włochy ujawni [...]
Czytaj całość 0 0 0

Odkryj możliwości Gemini 3 - 15 zastosowań

Opublikowano 08-12-2025 09:48:59
W najnowszym wpisie na blogu przedstawiono imponujące możliwości technologii Gemini 3. Autorzy odkrywają piętnaście przykładów, które ilustrują, jak ten innowacyjny system może usprawnić codzienne życ [...]
Czytaj całość 0 0 0