Z internetów

0
0
W tekście "Brak ruchu organicznego z artykułów blogowych – jak sobie z nim radzić?" autor opisuje problem braku ruchu organicznego z artykułów blogowych na stronach sklepów internetowych. Publikowanie wartościowych treści na blogu może zwiększyć świadomość marki i wspierać sprzedaż, ale co zrobić, gdy artykuły nie generują ruchu? Ruch organiczny jest istotny z perspektywy SEO i wartości całej domeny, a także sygnalizuje, że treści są dobrze przyjęte przez roboty Google i odpowiadają na potrzeby użytkowników. Jednak według badań, 91% adresów URL w Google nie pozyskuje ruchu organicznego, a około 27% artykułów na blogach najpopularniejszych sklepów internetowych nie generuje żadnego ruchu organicznego. Brak ruchu organicznego nie wynika tylko z niewłaściwej optymalizacji SEO, ale może być też związany z sezonowością lub innymi czynnikami. Autor zaprasza do zapoznania się z dalszą treścią.
Komentarze (0) do "Brak ruchu z artykułów na blogu"

Zainteresuje Cię też:

Książka o marketingu w wyszukiwarkach - nowe spojrzenie na pozycjonowanie

Opublikowano 28-07-2025 15:37:45
Autor publikacji "Marketing w wyszukiwarkach internetowych" dzieli się swoimi wieloletnimi doświadczeniami w dziedzinie SEO. Książka jest owocem pasji i wiedzy zdobytej od lat 90-tych, kiedy zaczynał [...]
Czytaj całość 0 0 0

Sztuczna inteligencja w modzie - przymierzaj style i korzystaj z atrakcyjnych ofert

Opublikowano 28-07-2025 15:36:04
W najnowszym wpisie na blogu omówiono innowacyjne podejście do zakupów modowych, które wykorzystuje sztuczną inteligencję. Klienci mogą teraz przymierzać różnorodne stylizacje bez konieczności fizyczn [...]
Czytaj całość 0 0 0