Z internetów

0
0
Ważnym czynnikiem dla SEO jest wskaźnik odrzuceń na stronie internetowej, czyli bounce rate. Bounce rate informuje o tym, ile użytkowników opuszcza stronę szybko po jej odwiedzeniu. To wskazuje na to, że strona nie zapewnia dobrej jakości doświadczenia użytkownika lub nie spełnia oczekiwań wynikających z wyszukiwania, które skierowało użytkownika na tę stronę. Jeżeli bounce rate na stronie jest wyższy niż normalnie, oznacza to stracone możliwości oraz pieniądze. Aby poprawić bounce rate, warto zapewnić treści, które zainteresują użytkownika, a także zaproponować mu dalszą interakcję na stronie. Zapraszamy do przeczytania artykułu, w którym znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące bounce rate oraz wskazówki, jak go poprawić i zwiększyć konwersje.
Komentarze (0) do "Bounce rate - współczynnik, wskaźnik odrzuceń"

Zainteresuje Cię też:

Google będzie stopniowo wycofywać kampanie Video Action na rzecz kampanii typu Demand Gen

Opublikowano 05-09-2024 05:45:35
Google będzie stopniowo wycofywać kampanie Video Action na rzecz kampanii typu Demand Gen, a proces ten rozpocznie się w drugim kwartale 2025 roku. Michael Levinson, wiceprezes i dyrektor zarządzający [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak otrzymać opinie od klientów?

Opublikowano 04-09-2024 05:34:33
Według artykułu "How To Get Customer Testimonials [+ Request Templates]" opublikowanego na blogu , można znaleźć wiele przydatnych wskazówek dotyczących otrzymywania referencji od klientów oraz przykł [...]
Czytaj całość 0 0 0