Z internetów

0
0
Ważnym czynnikiem dla SEO jest wskaźnik odrzuceń na stronie internetowej, czyli bounce rate. Bounce rate informuje o tym, ile użytkowników opuszcza stronę szybko po jej odwiedzeniu. To wskazuje na to, że strona nie zapewnia dobrej jakości doświadczenia użytkownika lub nie spełnia oczekiwań wynikających z wyszukiwania, które skierowało użytkownika na tę stronę. Jeżeli bounce rate na stronie jest wyższy niż normalnie, oznacza to stracone możliwości oraz pieniądze. Aby poprawić bounce rate, warto zapewnić treści, które zainteresują użytkownika, a także zaproponować mu dalszą interakcję na stronie. Zapraszamy do przeczytania artykułu, w którym znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące bounce rate oraz wskazówki, jak go poprawić i zwiększyć konwersje.
Komentarze (0) do "Bounce rate - współczynnik, wskaźnik odrzuceń"

Zainteresuje Cię też:

Tanio, ale czy skutecznie? Ryzyko korzystania z tanich usług SEO

Opublikowano 08-12-2025 09:47:45
Według specjalistów, tanie usługi SEO mogą szybko dostarczyć podstawowe rozwiązania, jednak wiele z takich ofert obniża standardy, co negatywnie wpływa na długofalowe wyniki i wartość marki. Kluczowe [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Yoast AI Brand Insights: monitoruj widoczność swojej marki w Perplexity

Opublikowano 08-12-2025 09:47:39
Yoast wprowadza nową funkcjonalność w ramach swojego pakietu AI+, umożliwiając użytkownikom skanowanie widoczności marki w Perplexity. To innowacyjne rozszerzenie to element strategii mającej na celu [...]
Czytaj całość 0 0 0