Z internetów

0
0
Ważnym czynnikiem dla SEO jest wskaźnik odrzuceń na stronie internetowej, czyli bounce rate. Bounce rate informuje o tym, ile użytkowników opuszcza stronę szybko po jej odwiedzeniu. To wskazuje na to, że strona nie zapewnia dobrej jakości doświadczenia użytkownika lub nie spełnia oczekiwań wynikających z wyszukiwania, które skierowało użytkownika na tę stronę. Jeżeli bounce rate na stronie jest wyższy niż normalnie, oznacza to stracone możliwości oraz pieniądze. Aby poprawić bounce rate, warto zapewnić treści, które zainteresują użytkownika, a także zaproponować mu dalszą interakcję na stronie. Zapraszamy do przeczytania artykułu, w którym znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące bounce rate oraz wskazówki, jak go poprawić i zwiększyć konwersje.
Komentarze (0) do "Bounce rate - współczynnik, wskaźnik odrzuceń"

Zainteresuje Cię też:

Obecnie Google wprowadza liczne zmiany w organicznych i płatnych wynikach wyszukiwania

Opublikowano 26-07-2024 07:05:01
Obecnie Google wprowadza liczne zmiany w organicznych i płatnych wynikach wyszukiwania, co powoduje zarówno radość, jak i zamieszanie. Nowe przeglądy sztucznej inteligencji, wycieki informacji i poten [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google udostępnił trzy proste wskazówki dotyczące wykorzystania wewnętrznych linków w celu poprawy SEO

Opublikowano 24-07-2024 06:29:21
Google udostępnił trzy proste wskazówki dotyczące wykorzystania wewnętrznych linków w celu poprawy SEO. Wideo przedstawione przez Martina Splitta z Google podkreśla wartość poprawy struktury witryny o [...]
Czytaj całość 0 0 0