Z internetów

0
0
Ważnym czynnikiem dla SEO jest wskaźnik odrzuceń na stronie internetowej, czyli bounce rate. Bounce rate informuje o tym, ile użytkowników opuszcza stronę szybko po jej odwiedzeniu. To wskazuje na to, że strona nie zapewnia dobrej jakości doświadczenia użytkownika lub nie spełnia oczekiwań wynikających z wyszukiwania, które skierowało użytkownika na tę stronę. Jeżeli bounce rate na stronie jest wyższy niż normalnie, oznacza to stracone możliwości oraz pieniądze. Aby poprawić bounce rate, warto zapewnić treści, które zainteresują użytkownika, a także zaproponować mu dalszą interakcję na stronie. Zapraszamy do przeczytania artykułu, w którym znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące bounce rate oraz wskazówki, jak go poprawić i zwiększyć konwersje.
Komentarze (0) do "Bounce rate - współczynnik, wskaźnik odrzuceń"

Zainteresuje Cię też:

Nowe raporty w Search Console Insights dostępne dla użytkowników

Opublikowano 09-07-2025 11:18:06
Zespół Google ogłosił wydanie nowego raportu w Search Console Insights, który ma na celu ułatwienie analizowania efektywności treści internetowych. Dzięki nowym funkcjom, użytkownicy będą mogli lepiej [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak AI Search wpływa na ruch w wyszukiwarkach?

Opublikowano 27-06-2025 18:08:07
Ostatnie analizy wskazują, że sztuczna inteligencja nadal nie przyciąga znaczącego ruchu do większości stron internetowych. Chociaż teksty o rosnącej popularności AI Search pojawiają się jak grzyby po [...]
Czytaj całość 0 0 0