Z internetów

0
0
Ważnym czynnikiem dla SEO jest wskaźnik odrzuceń na stronie internetowej, czyli bounce rate. Bounce rate informuje o tym, ile użytkowników opuszcza stronę szybko po jej odwiedzeniu. To wskazuje na to, że strona nie zapewnia dobrej jakości doświadczenia użytkownika lub nie spełnia oczekiwań wynikających z wyszukiwania, które skierowało użytkownika na tę stronę. Jeżeli bounce rate na stronie jest wyższy niż normalnie, oznacza to stracone możliwości oraz pieniądze. Aby poprawić bounce rate, warto zapewnić treści, które zainteresują użytkownika, a także zaproponować mu dalszą interakcję na stronie. Zapraszamy do przeczytania artykułu, w którym znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące bounce rate oraz wskazówki, jak go poprawić i zwiększyć konwersje.
Komentarze (0) do "Bounce rate - współczynnik, wskaźnik odrzuceń"

Zainteresuje Cię też:

Najlepsze prezentacje I Love Marketing

Opublikowano 12-10-2024 09:34:10
W najnowszym wpisie na blogu "Sprawny Marketing" zaprezentowano zestawienie 25 najlepszych prezentacji z dotychczasowych edycji konferencji I Love Marketing & Technology. W ciągu 17 lat odbyło się 700 [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak zdobywać backlinki

Opublikowano 12-10-2024 09:32:45
Na blogu "The Hoth Blog" opublikowano artykuł, który omawia znaczenie linków zwrotnych w strategii SEO oraz zestawia sześć nowoczesnych metod ich pozyskiwania. W obliczu zmieniających się algorytmów G [...]
Czytaj całość 0 0 0