Z internetów

0
0
Ważnym czynnikiem dla SEO jest wskaźnik odrzuceń na stronie internetowej, czyli bounce rate. Bounce rate informuje o tym, ile użytkowników opuszcza stronę szybko po jej odwiedzeniu. To wskazuje na to, że strona nie zapewnia dobrej jakości doświadczenia użytkownika lub nie spełnia oczekiwań wynikających z wyszukiwania, które skierowało użytkownika na tę stronę. Jeżeli bounce rate na stronie jest wyższy niż normalnie, oznacza to stracone możliwości oraz pieniądze. Aby poprawić bounce rate, warto zapewnić treści, które zainteresują użytkownika, a także zaproponować mu dalszą interakcję na stronie. Zapraszamy do przeczytania artykułu, w którym znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące bounce rate oraz wskazówki, jak go poprawić i zwiększyć konwersje.
Komentarze (0) do "Bounce rate - współczynnik, wskaźnik odrzuceń"

Zainteresuje Cię też:

Różnice między copywritingiem a content writingiem

Opublikowano 18-11-2024 10:33:46
Na blogu "Rank Math SEO Blog" poruszono kluczowe różnice między copywritingiem a content writingiem. Zostało podkreślone, że każdy z tych typów pisania ma swoje specyficzne cele – copywriting ma na ce [...]
Czytaj całość 0 0 0

Optymalizacji treści wizualnych w kontekście strategii SEO

Opublikowano 18-11-2024 10:33:20
Nowy wpis na blogu "Sempai" porusza istotny temat optymalizacji treści wizualnych w kontekście strategii SEO. Autor zwraca uwagę, że nie tylko tekst, ale także obrazy i wideo powinny być dostosowane d [...]
Czytaj całość 0 0 0