Z internetów

0
0
Ważnym czynnikiem dla SEO jest wskaźnik odrzuceń na stronie internetowej, czyli bounce rate. Bounce rate informuje o tym, ile użytkowników opuszcza stronę szybko po jej odwiedzeniu. To wskazuje na to, że strona nie zapewnia dobrej jakości doświadczenia użytkownika lub nie spełnia oczekiwań wynikających z wyszukiwania, które skierowało użytkownika na tę stronę. Jeżeli bounce rate na stronie jest wyższy niż normalnie, oznacza to stracone możliwości oraz pieniądze. Aby poprawić bounce rate, warto zapewnić treści, które zainteresują użytkownika, a także zaproponować mu dalszą interakcję na stronie. Zapraszamy do przeczytania artykułu, w którym znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące bounce rate oraz wskazówki, jak go poprawić i zwiększyć konwersje.
Komentarze (0) do "Bounce rate - współczynnik, wskaźnik odrzuceń"

Zainteresuje Cię też:

Coraz szybsze wprowadzanie technologii 5G na całym świecie - SEO

Opublikowano 02-03-2024 09:49:28
Coraz szybsze wprowadzanie technologii 5G na całym świecie daje użytkownikom mobilnym znacznie szybsze prędkości transferu danych, bardziej niezawodne połączenie i szeroko rozpowszechniony zasięg siec [...]
Czytaj całość 0 0 0

Wpływ domeny na wyniki rankingowe w wyszukiwarce Google jest coraz większy

Opublikowano 29-02-2024 07:31:00
Wpływ domeny na wyniki rankingowe w wyszukiwarce Google jest coraz większy. Jak donosi blog "The Hoth Blog", właściciele stron internetowych muszą zadbać o dominację domeny, aby osiągnąć wysokie pozyc [...]
Czytaj całość 0 0 0