Z internetów

0
0

W najnowszym wpisie na blogu "Blog Okazwłoka" omawiane są zmiany, jakie zaszły w polskiej interpretacji Black Friday. W Polsce wydarzenie to przekształciło się w długi okres promocji, rozciągając na cały listopad z licznymi nazwami takimi jak "Black Week" czy "Czarny Tydzień". Autorzy podkreślają, że takie marketingowe zabiegi mogą zniekształcać pierwotną ideę weekendu wyprzedaży, a konsumenci mogą nie czerpać realnych korzyści z oferowanych promocji.

Analiza przedstawia także, jak długotrwałe promocje mogą powodować utratę efektu "wow", sprawiając, że klienci zaczynają traktować je jak standardowe kampanie reklamowe. Wobec stosowania przez firmy technik podwyższających ceny przed wyprzedażą, warto zastanowić się, na ile jesteśmy świadomi tych praktyk. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym artykułem, który rzuca światło na niełatwą rzeczywistość zakupów w przededniu świątecznego szaleństwa.

Komentarze (0) do "Black Friday 2024 - dlaczego przez cały listopad?"

Zainteresuje Cię też:

ByteDance wprowadza darmowy model AI Seed-OSS-36B do lokalnego użytku

Opublikowano 01-09-2025 13:17:47
W sierpniu 2023 roku firma ByteDance, znana przede wszystkim z aplikacji TikTok, zaprezentowała nowy otwartoźródłowy model sztucznej inteligencji Seed-OSS-36B. Model ten, dostępny na licencji Apache-2 [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe narzędzia AI w Google Translate do tłumaczeń na żywo i nauki języków

Opublikowano 30-08-2025 09:59:11
Google ogłosiło wprowadzenie innowacyjnych funkcji w swojej aplikacji Translate, które wykorzystują sztuczną inteligencję do przełomowych tłumaczeń w czasie rzeczywistym oraz wspierają naukę języków. [...]
Czytaj całość 0 0 0