Z internetów

1
0
W tekście "10 sposobów na bardziej zrównoważone korzystanie z Google w 2024 roku" autor przedstawia dziesięć inicjatyw firmy mających na celu wspieranie ludzi w podejmowaniu codziennych, bardziej zrównoważonych wyborów. Kate Brandt, główny dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w Google, omawia konkretne funkcje i produktowe ulepszenia, które pozwalają użytkownikom dokonywać bardziej ekologicznych wyborów w różnych aspektach życia.

W pierwszym punkcie autor podkreśla ułatwienia związane z podróżami, takie jak dostęp do tras kolejowych podczas wyszukiwania lotów oraz oszacowanie emisji dwutlenku węgla dla każdego lotu w wynikach Google Flights. W kolejnych punktach tekstu omawiane są także innowacje związane z wyborem bardziej efektywnych tras, zakupem samochodów elektrycznych, korzystaniem z kalkulatora kosztów ładowania pojazdu elektrycznego, czy też informacjami dotyczącymi zasięgu baterii oraz stacji ładowania dla posiadaczy pojazdów elektrycznych. Dodatkowo, Google oferuje wsparcie w zakresie wyboru systemów ogrzewania i chłodzenia domu, lokalizacji punktów recyklingu oraz zakupu używanych produktów, z prezentacją ofert "Pre-owned" lub "Refurbished" w wynikach wyszukiwania.

Tekst ten ukazuje zaangażowanie Google w wspieranie zrównoważonych praktyk, dostarczając narzędzi, które pomagają użytkownikom podejmować bardziej ekologiczne decyzje w codziennym życiu.
Komentarze (1) do "Bardziej zrównoważone korzystanie z Google w 2024 roku"
Bartek (Gość)
56 dni temu

Google naprawdę czuje się zbawcą świata :)

   Odpowiedz

Zainteresuje Cię też:

Według Google, problem z Crawl-Budget dotyczy głównie dużych stron internetowych

Opublikowano 04-03-2024 12:59:45
Według Google, problem z Crawl-Budget dotyczy głównie dużych stron internetowych. Małe strony zazwyczaj mają problemy z Crawl-Budget z powodów związanych z treścią. Dlatego ilość przetwarzanych i inde [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google zatrudnia Publisherów do testowania narzędzi opartych na sztucznej inteligencji

Opublikowano 04-03-2024 12:59:36
Google zatrudnia Publisherów do testowania narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, które służą do tworzenia treści innych stron internetowych. Według raportu, tworzenie treści za pomocą tych narz [...]
Czytaj całość 0 0 0