Z internetów

0
0

W artykule na stronie sprawnymarketing.pl dowiesz się, jak zarządzać automatycznymi rozszerzeniami reklamy w Google Ads. Autor poradnika zwraca uwagę, że wiele z tych funkcji jest ukrytych przed marketerami, którzy chcą zachować kontrolę nad swoimi reklamami. Artykuł przedstawia, jak wyłączyć dynamiczne rozszerzenia linków do podstron, dynamiczne rozszerzenia objaśnień, dynamiczne rozszerzenia informacji, a także jak włączyć gwiazdki z opiniami przy reklamach. Autor podkreśla również, że istnieje ryzyko, że wszystkie ustawienia automatycznych rozszerzeń są aktywowane, jeśli w tabeli komponentów reklamy znajdziemy rozszerzenie z danym źródłem.

Zapoznaj się z artykułem na stronie, aby dowiedzieć się, jak zarządzać automatycznymi rozszerzeniami reklamy w Google Ads. W ten sposób będziesz mógł lepiej kontrolować swoje reklamy i uniknąć niechcianych, automatycznie tworzonych rozszerzeń.

Komentarze (0) do "Automatyczne rozszerzenia reklamy Google Ads"

Zainteresuje Cię też:

Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów

Opublikowano 18-09-2024 07:12:31
Dziennikarz Search Engine Journal Blog informuje, że Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów. Aby jednak z niej skorzystać na maksimum, konieczne jest opanowanie umieję [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google rozszerza dostępność swojej oferty reklam w pierwszej pozycji na YouTube

Opublikowano 13-09-2024 06:09:17
Google rozszerza dostępność swojej oferty reklam w pierwszej pozycji na YouTube, umożliwiając ją dla wszystkich typów treści za pośrednictwem platformy Display & Video 360. Dotychczas reklamy w pierws [...]
Czytaj całość 0 0 0