Z internetów

0
0

W artykule na stronie sprawnymarketing.pl dowiesz się, jak zarządzać automatycznymi rozszerzeniami reklamy w Google Ads. Autor poradnika zwraca uwagę, że wiele z tych funkcji jest ukrytych przed marketerami, którzy chcą zachować kontrolę nad swoimi reklamami. Artykuł przedstawia, jak wyłączyć dynamiczne rozszerzenia linków do podstron, dynamiczne rozszerzenia objaśnień, dynamiczne rozszerzenia informacji, a także jak włączyć gwiazdki z opiniami przy reklamach. Autor podkreśla również, że istnieje ryzyko, że wszystkie ustawienia automatycznych rozszerzeń są aktywowane, jeśli w tabeli komponentów reklamy znajdziemy rozszerzenie z danym źródłem.

Zapoznaj się z artykułem na stronie, aby dowiedzieć się, jak zarządzać automatycznymi rozszerzeniami reklamy w Google Ads. W ten sposób będziesz mógł lepiej kontrolować swoje reklamy i uniknąć niechcianych, automatycznie tworzonych rozszerzeń.

Komentarze (0) do "Automatyczne rozszerzenia reklamy Google Ads"

Zainteresuje Cię też:

Jak skutecznie pisać artykuły sponsorowane pod SEO?

Opublikowano 02-06-2025 08:04:45
Z raportów wynika, że użytkownicy internetu coraz częściej korzystają z blokad reklamowych, co skutkuje spadkiem efektywności tradycyjnych form reklamy online. W związku z tym rośnie znaczenie subteln [...]
Czytaj całość 0 0 0

Walka Lidla i Biedronki: Co kryje się za ich reklamową rywalizacją?

Opublikowano 30-05-2025 08:59:16
W obliczu intensyfikacji reklamowych działań Lidla i Biedronki, można zauważyć, że obie sieci supermarketów wzajemnie atakują się w kampaniach marketingowych. Zamiast zachęcać do wyboru jednej z nich, [...]
Czytaj całość 0 0 0