Z internetów

0
0

W artykule na stronie sprawnymarketing.pl dowiesz się, jak zarządzać automatycznymi rozszerzeniami reklamy w Google Ads. Autor poradnika zwraca uwagę, że wiele z tych funkcji jest ukrytych przed marketerami, którzy chcą zachować kontrolę nad swoimi reklamami. Artykuł przedstawia, jak wyłączyć dynamiczne rozszerzenia linków do podstron, dynamiczne rozszerzenia objaśnień, dynamiczne rozszerzenia informacji, a także jak włączyć gwiazdki z opiniami przy reklamach. Autor podkreśla również, że istnieje ryzyko, że wszystkie ustawienia automatycznych rozszerzeń są aktywowane, jeśli w tabeli komponentów reklamy znajdziemy rozszerzenie z danym źródłem.

Zapoznaj się z artykułem na stronie, aby dowiedzieć się, jak zarządzać automatycznymi rozszerzeniami reklamy w Google Ads. W ten sposób będziesz mógł lepiej kontrolować swoje reklamy i uniknąć niechcianych, automatycznie tworzonych rozszerzeń.

Komentarze (0) do "Automatyczne rozszerzenia reklamy Google Ads"

Zainteresuje Cię też:

Wpływ wyszukiwań brandowych na sprzedaż w kontekście reklamy wielokanałowej

Opublikowano 06-11-2024 11:48:57
Nowe badania przeprowadzone przez Mariano Méndeza-Suáreza i Abela Monforta ujawniają istotny wpływ wyszukiwań brandowych na sprzedaż w kontekście reklamy wielokanałowej. Autorzy poprzez analizę danych [...]
Czytaj całość 0 0 0

Na blogu opublikowano artykuł dotyczący najczęstszych błędów w pozyskiwaniu słów kluczowych w kampaniach Google Ads

Opublikowano 22-10-2024 18:19:30
Na blogu opublikowano artykuł dotyczący najczęstszych błędów w pozyskiwaniu słów kluczowych w kampaniach Google Ads. Autorzy omawiają, jak niewłaściwe docieranie do grupy docelowej oraz użycie nieodpo [...]
Czytaj całość 0 0 0