Z internetów

0
0

Automacja może być potężna, ale może również powodować problemy wydajnościowe i jakościowe bez nadzoru człowieka. Reklamy Google Ads nie są tu wyjątkiem. Pomimo imponujących postępów w uczeniu maszynowym i automatyzacji, Google nie zawsze daje możliwość pełnej kontroli reklamodawcom. W tym artykule dowiesz się, dlaczego niezbędne jest bycie ostatecznym decydentem w swoim koncie reklamowym i jakie ustawienia warto śledzić, aby móc lepiej kontrolować wydajność kampanii.

Komentarze (0) do "Automacja może być potężna, ale może również powodować problemy wydajnościowe i jakościowe bez nadzoru człowieka"

Zainteresuje Cię też:

Atrybuty HTML w SEO - czy to ma znaczenie?

Opublikowano 16-09-2024 09:49:10
HTML to język znaczników, który stanowi podstawę większości stron internetowych. Jest to jedna z najważniejszych części technicznego SEO. Dzięki wykorzystywaniu elementów HTML specjaliści od SEO są w [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak tworzyć dobrej jakości treść

Opublikowano 16-09-2024 09:48:35
Sukces w SEO zależy od dostarczenia odbiorcom treści najwyższej jakości. Wielkie pytanie brzmi: Co dokładnie oznacza "najwyższa jakość"? Treść ma wiele znaczeń. W dziedzinie marketingu cyfrowego oz [...]
Czytaj całość 0 0 0