Z internetów

0
0

Automacja może być potężna, ale może również powodować problemy wydajnościowe i jakościowe bez nadzoru człowieka. Reklamy Google Ads nie są tu wyjątkiem. Pomimo imponujących postępów w uczeniu maszynowym i automatyzacji, Google nie zawsze daje możliwość pełnej kontroli reklamodawcom. W tym artykule dowiesz się, dlaczego niezbędne jest bycie ostatecznym decydentem w swoim koncie reklamowym i jakie ustawienia warto śledzić, aby móc lepiej kontrolować wydajność kampanii.

Komentarze (0) do "Automacja może być potężna, ale może również powodować problemy wydajnościowe i jakościowe bez nadzoru człowieka"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0