Z internetów

0
0

Automacja może być potężna, ale może również powodować problemy wydajnościowe i jakościowe bez nadzoru człowieka. Reklamy Google Ads nie są tu wyjątkiem. Pomimo imponujących postępów w uczeniu maszynowym i automatyzacji, Google nie zawsze daje możliwość pełnej kontroli reklamodawcom. W tym artykule dowiesz się, dlaczego niezbędne jest bycie ostatecznym decydentem w swoim koncie reklamowym i jakie ustawienia warto śledzić, aby móc lepiej kontrolować wydajność kampanii.

Komentarze (0) do "Automacja może być potężna, ale może również powodować problemy wydajnościowe i jakościowe bez nadzoru człowieka"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0