Z internetów

0
0
Według nowego artykułu opublikowanego na blogu sprawny.marketing, analityka behawioralna może znacznie zwiększyć sprzedaż. Mimo swojej trudności i braku kreatywności, dane behawioralne mogą podnieść sprzedaż o 580%. W artykule ukazanym w magazynie sprawny.marketing omawiane są również analogie w zachowaniach użytkowników internetu i psów, które są z pozoru chaotyczne, niezbyt racjonalne i często frustrujące. Dzięki analizie behawioralnej, marki mogą lepiej zrozumieć swoich klientów i zoptymalizować swoje działania. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem.
Komentarze (0) do "Analityka behawioralna i frustracje użytkowników w Twoim biznesie"

Zainteresuje Cię też:

Jak Circle i Google Lens pomagają w walce z oszustwami

Opublikowano 03-12-2025 13:46:45
W najnowszym wpisie na blogu omówiono zastosowanie aplikacji Circle do wyszukiwania informacji oraz Google Lens w identyfikacji wiadomości oszukańczych. Dziennikarze zwracają uwagę na rosnący problem [...]
Czytaj całość 0 0 0

Gemini 3 i Nano Banana Pro z nowymi funkcjonalnościami w kolejnych krajach

Opublikowano 03-12-2025 13:46:20
Na całym świecie użytkownicy zaczynają korzystać z nowych możliwości, które oferuje Gemini 3 i Nano Banana Pro. Te zaawansowane technologie wkrótce będą dostępne w większej liczbie krajów, co otwiera [...]
Czytaj całość 0 0 0