Z internetów

0
0
Według nowego artykułu opublikowanego na blogu sprawny.marketing, analityka behawioralna może znacznie zwiększyć sprzedaż. Mimo swojej trudności i braku kreatywności, dane behawioralne mogą podnieść sprzedaż o 580%. W artykule ukazanym w magazynie sprawny.marketing omawiane są również analogie w zachowaniach użytkowników internetu i psów, które są z pozoru chaotyczne, niezbyt racjonalne i często frustrujące. Dzięki analizie behawioralnej, marki mogą lepiej zrozumieć swoich klientów i zoptymalizować swoje działania. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem.
Komentarze (0) do "Analityka behawioralna i frustracje użytkowników w Twoim biznesie"

Zainteresuje Cię też:

Jak Yoast SEO może poprawić widoczność Twojej strony

Opublikowano 11-10-2025 18:07:48
W najnowszym wpisie na blogu Yoast SEO przedstawiono zalety korzystania z wtyczki, która umożliwia optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. Wtyczka oferuje szereg narzędzi, które wspi [...]
Czytaj całość 0 0 0

Najciekawsze trendy na Halloween 2025

Opublikowano 10-10-2025 10:30:03
W serwisie Frightgeist opublikowano zestawienie najpopularniejszych trendów zbliżającego się Halloween 2025. Autorzy przedstawili wyjątkowe pomysły na przebrania oraz dekoracje, które z pewnością zain [...]
Czytaj całość 0 0 0