Z internetów

0
0
Według najnowszego raportu State of Marketing, AI (sztuczna inteligencja) ma rewolucyjne znaczenie dla marketerów, wspomagając tworzenie treści i personalizację w sposób, który dotąd nie był możliwy. Zdaniem Giuseppe Caltabiano, wiceprezesa ds. marketingu w Rock Content, AI przekracza swoją rolę narzędzia i staje się fundamentem innowacyjnych i skutecznych strategii marketingowych. Choć rewolucja AI stwarza pewne trudności, jak prywatność danych czy kompleksowość systemów, jej korzyści przewyższają. AI otwiera nowe możliwości kreatywności, efektywności i personalizacji marketingu, stając się nieodzownym narzędziem dla marketerów dążących do utrzymania się na szczycie w wrogim środowisku rynkowym. Zapraszamy do zapoznania się z pełnym raportem i odkrycia kluczowych trendów marketingowych w 2024 roku.
Komentarze (0) do "AI (sztuczna inteligencja) ma rewolucyjne znaczenie dla marketerów"

Zainteresuje Cię też:

Eksperci SEO na przyszłość: kogo warto śledzić w 2026 roku?

Opublikowano 21-10-2025 11:32:00
Na blogu Szymona Słowika przedstawiono listę 26 ekspertów SEO, których obserwacja może znacząco wpłynąć na rozwój umiejętności w tej dziedzinie. Autor podkreśla, że ci specjaliści nie tylko osiągają w [...]
Czytaj całość 0 0 0

Edytowanie obrazów w Nano Banana - nowy sposób na kreatywność

Opublikowano 21-10-2025 11:29:25
W najnowszym wpisie na blogu omówiono, jak korzystać z narzędzia Nano Banana do edytowania obrazów bezpośrednio w wyszukiwarce. Autor przedstawia proste kroki, które pozwalają użytkownikom na szybkie [...]
Czytaj całość 0 0 0