Z internetów

0
0
Według najnowszego raportu PPCsurvey.com, AI (sztuczna inteligencja) i automatyzacja stały się największymi priorytetami dla marketerów wyszukiwania w 2024 roku. Trend ten zauważano już od pewnego czasu w Google Ads, gdzie wdrażane są coraz to bardziej automatyczne narzędzia. W raporcie znajdują się również informacje na temat celów marketerów oraz budżetów reklamowych. Badanie pokazuje, że 72% marketerów wyszukiwania stawia sobie za cel osiągnięcie efektywnego wzrostu. Dotyczyć to ma zwłaszcza redukcji marnotrawnego wydatkowania budżetu oraz optymalizacji wydajności reklam. Wnioskiem z raportu jest fakt, że AI i automatyzacja stanowią priorytet, ale jednocześnie budzą pewne obawy, a zaufanie do Google Ads spada. Warto zapoznać się z pełnym tekstem, aby dowiedzieć się więcej szczegółów na temat najnowszych trendów i wyzwań w dziedzinie płatnych reklam.
Komentarze (0) do "AI i automatyzacja stały się największymi priorytetami dla marketerów w 2024 roku"

Zainteresuje Cię też:

Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie Learn About

Opublikowano 18-11-2024 10:34:43
Google wprowadził nowy eksperyment związany z AI o nazwie "Learn About", który ma na celu ułatwienie przeszukiwania treści w sieci. Użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych list, które pozwalają na [...]
Czytaj całość 0 0 0

HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych

Opublikowano 18-11-2024 10:34:32
HTTPArchive wprowadza nową platformę do porównywania wydajności serwisów internetowych, która obecnie znajduje się w fazie testów beta. Umożliwia ona użytkownikom ocenę wyników wydajności hostingu int [...]
Czytaj całość 0 0 0