Z internetów

0
0
Według najnowszego raportu PPCsurvey.com, AI (sztuczna inteligencja) i automatyzacja stały się największymi priorytetami dla marketerów wyszukiwania w 2024 roku. Trend ten zauważano już od pewnego czasu w Google Ads, gdzie wdrażane są coraz to bardziej automatyczne narzędzia. W raporcie znajdują się również informacje na temat celów marketerów oraz budżetów reklamowych. Badanie pokazuje, że 72% marketerów wyszukiwania stawia sobie za cel osiągnięcie efektywnego wzrostu. Dotyczyć to ma zwłaszcza redukcji marnotrawnego wydatkowania budżetu oraz optymalizacji wydajności reklam. Wnioskiem z raportu jest fakt, że AI i automatyzacja stanowią priorytet, ale jednocześnie budzą pewne obawy, a zaufanie do Google Ads spada. Warto zapoznać się z pełnym tekstem, aby dowiedzieć się więcej szczegółów na temat najnowszych trendów i wyzwań w dziedzinie płatnych reklam.
Komentarze (0) do "AI i automatyzacja stały się największymi priorytetami dla marketerów w 2024 roku"

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0