Z internetów

0
0
Według najnowszego raportu PPCsurvey.com, AI (sztuczna inteligencja) i automatyzacja stały się największymi priorytetami dla marketerów wyszukiwania w 2024 roku. Trend ten zauważano już od pewnego czasu w Google Ads, gdzie wdrażane są coraz to bardziej automatyczne narzędzia. W raporcie znajdują się również informacje na temat celów marketerów oraz budżetów reklamowych. Badanie pokazuje, że 72% marketerów wyszukiwania stawia sobie za cel osiągnięcie efektywnego wzrostu. Dotyczyć to ma zwłaszcza redukcji marnotrawnego wydatkowania budżetu oraz optymalizacji wydajności reklam. Wnioskiem z raportu jest fakt, że AI i automatyzacja stanowią priorytet, ale jednocześnie budzą pewne obawy, a zaufanie do Google Ads spada. Warto zapoznać się z pełnym tekstem, aby dowiedzieć się więcej szczegółów na temat najnowszych trendów i wyzwań w dziedzinie płatnych reklam.
Komentarze (0) do "AI i automatyzacja stały się największymi priorytetami dla marketerów w 2024 roku"

Zainteresuje Cię też:

Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google

Opublikowano 19-09-2024 07:19:37
Co robić, aby strona była wysoko w wynikach wyszukiwania Google i generowała więcej ruchu organicznego? Digital marketerzy doszli do wniosku, że kluczowe jest posiadanie wysokiej jakości profilu backl [...]
Czytaj całość 0 0 0

DMEXCO - Google ogłasza aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność

Opublikowano 19-09-2024 07:19:15
Na konferencji DMEXCO, firma Google ogłosiła aktualizacje, które mają zapewnić reklamodawcom większą widoczność i kontrolę nad kampaniami typu Performance Max. Jednym z kluczowych elementów zmian jest [...]
Czytaj całość 0 0 0