Z internetów

0
0
Według przeprowadzonego przez InMoment badania aż 94% klientów twierdzi, że negatywna recenzja lub komentarz w mediach społecznościowych skłonił ich do unikania danej firmy. Jednak sytuacja jest obecnie jeszcze gorsza. Negatywne opinie wcześniej wpływały jedynie na osobę, która je znalazła. Teraz, wraz z coraz większym użyciem sztucznej inteligencji na różnych platformach, wszelka treść w sieci może być wykorzystywana jako materiał szkoleniowy dla odpowiedzi AI generatywnych.
Komentarze (0) do "94% klientów twierdzi, że negatywna recenzja lub komentarz w mediach społecznościowych skłonił ich do unikania danej firmy"

Zainteresuje Cię też:

Aaliza różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji

Opublikowano 06-04-2025 07:31:33
Na blogu Aleydy Solis opublikowano analizę różnic pomiędzy optymalizacją wyszukiwania tradycyjnego a wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji. Autorka przedstawia zestawienie dotyczące zachowań [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowa funkcjonalność Google - AI Overviews

Opublikowano 06-04-2025 07:31:12
Nowa funkcjonalność Google, znana jako AI Overviews, wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki użytkownicy wyszukują informacje w sieci. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, generowane są natychmi [...]
Czytaj całość 0 0 0