Z internetów

0
0
Według przeprowadzonego przez InMoment badania aż 94% klientów twierdzi, że negatywna recenzja lub komentarz w mediach społecznościowych skłonił ich do unikania danej firmy. Jednak sytuacja jest obecnie jeszcze gorsza. Negatywne opinie wcześniej wpływały jedynie na osobę, która je znalazła. Teraz, wraz z coraz większym użyciem sztucznej inteligencji na różnych platformach, wszelka treść w sieci może być wykorzystywana jako materiał szkoleniowy dla odpowiedzi AI generatywnych.
Komentarze (0) do "94% klientów twierdzi, że negatywna recenzja lub komentarz w mediach społecznościowych skłonił ich do unikania danej firmy"

Zainteresuje Cię też:

Jak rośnie zainteresowanie NBA Finals w 2025 roku?

Opublikowano 06-06-2025 09:58:20
W ostatnich tygodniach zauważono znaczący wzrost zainteresowania tematyką NBA Finals oraz ogólnymi trendami w koszykówce. Analizy pokazują, że fani aktywniej poszukują informacji o rozgrywkach, co moż [...]
Czytaj całość 0 0 0

Jak struktura danych wpływa na SEO w erze AI?

Opublikowano 04-06-2025 09:34:16
W obliczu rosnącej roli sztucznej inteligencji w wyszukiwaniu, specjaliści od marketingu starają się dostosowywać swoje strategie, aby lepiej odpowiadać na potrzeby algorytmów. Powstanie Generative Se [...]
Czytaj całość 0 0 0