Z internetów

0
0
Według przeprowadzonego przez InMoment badania aż 94% klientów twierdzi, że negatywna recenzja lub komentarz w mediach społecznościowych skłonił ich do unikania danej firmy. Jednak sytuacja jest obecnie jeszcze gorsza. Negatywne opinie wcześniej wpływały jedynie na osobę, która je znalazła. Teraz, wraz z coraz większym użyciem sztucznej inteligencji na różnych platformach, wszelka treść w sieci może być wykorzystywana jako materiał szkoleniowy dla odpowiedzi AI generatywnych.
Komentarze (0) do "94% klientów twierdzi, że negatywna recenzja lub komentarz w mediach społecznościowych skłonił ich do unikania danej firmy"

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0