Z internetów

0
0
Według przeprowadzonego przez InMoment badania aż 94% klientów twierdzi, że negatywna recenzja lub komentarz w mediach społecznościowych skłonił ich do unikania danej firmy. Jednak sytuacja jest obecnie jeszcze gorsza. Negatywne opinie wcześniej wpływały jedynie na osobę, która je znalazła. Teraz, wraz z coraz większym użyciem sztucznej inteligencji na różnych platformach, wszelka treść w sieci może być wykorzystywana jako materiał szkoleniowy dla odpowiedzi AI generatywnych.
Komentarze (0) do "94% klientów twierdzi, że negatywna recenzja lub komentarz w mediach społecznościowych skłonił ich do unikania danej firmy"

Zainteresuje Cię też:

Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów

Opublikowano 18-09-2024 07:12:31
Dziennikarz Search Engine Journal Blog informuje, że Google Shopping ads mogą być potężnym narzędziem generowania przychodów. Aby jednak z niej skorzystać na maksimum, konieczne jest opanowanie umieję [...]
Czytaj całość 0 0 0

AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję

Opublikowano 18-09-2024 07:12:17
AI Overviews, czyli przeglądy wykonywane przez sztuczną inteligencję, są najważniejszym czynnikiem wpływającym na SEO od czasu mobilności, a może nawet w historii. Dzięki ekskluzywnym danym zebranym p [...]
Czytaj całość 0 0 0