Z internetów

0
0
Według przeprowadzonego przez InMoment badania aż 94% klientów twierdzi, że negatywna recenzja lub komentarz w mediach społecznościowych skłonił ich do unikania danej firmy. Jednak sytuacja jest obecnie jeszcze gorsza. Negatywne opinie wcześniej wpływały jedynie na osobę, która je znalazła. Teraz, wraz z coraz większym użyciem sztucznej inteligencji na różnych platformach, wszelka treść w sieci może być wykorzystywana jako materiał szkoleniowy dla odpowiedzi AI generatywnych.
Komentarze (0) do "94% klientów twierdzi, że negatywna recenzja lub komentarz w mediach społecznościowych skłonił ich do unikania danej firmy"

Zainteresuje Cię też:

Najlepsze wtyczki WordPress na rok 2025: Przewodnik dla blogerów

Opublikowano 06-11-2025 10:40:27
W najnowszym wpisie na blogu omawiane są najważniejsze wtyczki WordPress, które warto zainstalować na swoim blogu w 2025 roku. Autor przedstawia zarówno darmowe, jak i płatne opcje, które mogą znacząc [...]
Czytaj całość 0 0 0

Łatwiejsze korzystanie z trybu AI w Chrome na iOS i Androidzie

Opublikowano 06-11-2025 10:40:17
Nowe usprawnienia w przeglądarce Chrome sprawiają, że tryb AI jest teraz bardziej dostępny dla użytkowników systemów iOS oraz Android. Dzięki tym zmianom, interfejs został uproszczony, co z pewnością [...]
Czytaj całość 0 0 0