Z internetów

0
0
Według przeprowadzonego przez InMoment badania aż 94% klientów twierdzi, że negatywna recenzja lub komentarz w mediach społecznościowych skłonił ich do unikania danej firmy. Jednak sytuacja jest obecnie jeszcze gorsza. Negatywne opinie wcześniej wpływały jedynie na osobę, która je znalazła. Teraz, wraz z coraz większym użyciem sztucznej inteligencji na różnych platformach, wszelka treść w sieci może być wykorzystywana jako materiał szkoleniowy dla odpowiedzi AI generatywnych.
Komentarze (0) do "94% klientów twierdzi, że negatywna recenzja lub komentarz w mediach społecznościowych skłonił ich do unikania danej firmy"

Zainteresuje Cię też:

Dlaczego potrzebujemy raportowania w AI Search Console?

Opublikowano 10-07-2025 09:34:03
Według najnowszych analiz, rynek wyszukiwania AI, mimo że wciąż marginalny dla większości stron, zyskuje na znaczeniu. Właściciele stron internetowych coraz bardziej interesują się widocznością swoich [...]
Czytaj całość 0 0 0

Nowe narzędzia AI w grach - Circle to Search z dodatkowymi możliwościami

Opublikowano 10-07-2025 09:33:55
W świecie gier pojawił się nowy zestaw narzędzi, który ma na celu wsparcie graczy w ich rozgrywkach. Nowa funkcjonalność, znana jako Circle to Search, pozwala użytkownikom na korzystanie z zaawansowan [...]
Czytaj całość 0 0 0