Z internetów

0
0

Tekst dotyka kluczowych tematów, takich jak wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu oraz zmiany w Google związane z SEO i śledzeniem danych użytkowników. Wskazuje również na możliwość wykorzystania nowych technologii do personalizacji kampanii reklamowych. Konferencja IAB HowTo była bogatym źródłem wiedzy dla uczestników, którzy mogli zapoznać się z najnowszymi trendami branżowymi oraz praktycznymi wskazówkami dotyczącymi efektywnych kampanii marketingowych.

Komentarze (0) do "15 lutego odbyła się konferencja IAB HowTo w Warszawie"

Zainteresuje Cię też:

Jak często asystenci AI halucynują linki? Nowe badania na ten temat

Opublikowano 03-09-2025 08:10:06
W niedawnym badaniu przeanalizowano, jak często asystenci sztucznej inteligencji, tacy jak ChatGPT i Claude, generują nieprawidłowe linki prowadzące do nieistniejących stron. Badacze zbadali 16 milion [...]
Czytaj całość 0 0 0

Google AI Mode zmienia zasady gry w marketingu

Opublikowano 03-09-2025 08:09:49
W San Diego odbędzie się konferencja, na której marketingowcy dowiedzą się, jak wykorzystać zmiany w wyszukiwaniach i sztucznej inteligencji do osiągnięcia sukcesów w 2026 roku. Wydarzenie to będzie d [...]
Czytaj całość 0 0 0